  • Data: 2020-11-15 17:57:54
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Nov 2020 11:30:52 +0100, Silver Dream !
    <s...@n...net> wrote:
    > Za odważne uważam stwierdzenie, które wyciąłeś. To, że
    > geolokalizacja
    > potrafie być używana w pierwszej kolejności, nawet jeżeli
    > przeglądarka
    > pozwala na ustawienie i wysyłanie Accept-Language

    No i to ma usprawiedliwiać idiotyczną geolokalizację zamiast używania
    jak się należy Accept-Language?

    > Nie wiem jakie plany odnośnie tych ustawień mają autorzy Firefoxa

    Ojtam ojtam, a udział Chrome Cię zadowala? Jak najbardziej ma w
    ustawieniach języki/Accept-Language.

    > W przeglądarce, której używam nie ma czegoś takiego jak wygląd
    > strony ->

    To może zmień tego Mosiaca na coś współczesnego?

    > Hmm... to rownież dosc odważne stwierdzenie... ale masz jakieś
    > wsparcie.. ? ... tj. poparcie tego stwierdzenia?
    > Np. takie? >https://wonderproxy.com/blog/accept-language/

    A kto stoi za tymi statystykami? Ci od używania geolokalizacji? ROTFL.
    Top 10k to nie wszyscy, tak btw.

    --
    Marek