  • 61. Data: 2011-02-12 19:43:16
    Temat: Re: Nowe op??aty za drogi publiczne? WTF?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Feb 2011 15:11:39 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale macie wybor, macie glos :-)

    Dupa. "Tylko człowiek bez prawa jazdy może stawiać fotoradary" - kto
    to powiedział? I co teraz mamy?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 62. Data: 2011-02-12 19:50:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:vtkdl65emmm6kq4nh46pjb00i8i18oehfr@4ax.com...

    > Była taka mapa, ktoś linka podawał. Tam zaznaczone były jako płatne
    > A1, idąca po sldzie gierkówki, oraz alternatywna DK91. Zresztą DK92
    > też ma być płatna. Na razie dla ciężarowych.

    Tak jak większość krajówek, nic się tu nie zmienia, tyle że do tej pory były
    to winiety, a teraz/kiedyś będzie inaczej.
    Podałeś to tak, jakby miałyby to być drogi płatne dla wszystkich.

  • 63. Data: 2011-02-12 19:51:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:o0ldl6l1lu2k2d38cbt0fe9ppgk8qgoi0j@4ax.com...

    > Dupa. "Tylko człowiek bez prawa jazdy może stawiać fotoradary" - kto
    > to powiedział? I co teraz mamy?

    Dokładnie o to chodzi.
    Też mnie szlag trafia, na kogo byś nie głosował i tak po paru latach będzie
    wolał postawić fotoradary, a budowę dróg zawiesić.

  • 64. Data: 2011-02-12 20:07:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jutro to pewnie wszystkie beda platne.
    > Ale macie wybor, macie glos :-)

    Glosujemy na ludzi a nie koncepcje. Jesli wybierzemy takich, co zapewnia
    darmowe drogi to nadal bedziemy musieli placic na reszte glupot jakie w
    glowie maja.

  • 65. Data: 2011-02-12 20:48:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Feb 2011 19:50:49 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Tak jak większość krajówek, nic się tu nie zmienia, tyle że do tej pory były
    >to winiety, a teraz/kiedyś będzie inaczej.

    Tak. Na razie odnosi się to od ciężarówek.

    >Podałeś to tak, jakby miałyby to być drogi płatne dla wszystkich.

    Ja Ci nie jestem w stanie zagwarantować, że kolejny rząd (jaki by nie
    był) nie wprowadzi opłat dla wszystkich.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 66. Data: 2011-02-12 21:27:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.02.2011 jerzu <t...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ja Ci nie jestem w stanie zagwarantować, że kolejny rząd (jaki by nie
    > był) nie wprowadzi opłat dla wszystkich.

    Ja chętnie zapłacę w postaci winiety nawet jeżdżąc głównie po drogach
    nieekspresowych, tylko po to, żeby każdy, kto jedzie gdzieś dalej,
    mógł bez problemu jechać za koszt tej samej winiety szybką drogą,
    dzięki czemu nie będzie blokować mi lokalnej drogi z jednego
    miasteczka do drugiego, którą codziennie dojeżdżam do pracy. To
    tak naprawdę jedyne sensowne rozwiązanie na pobieranie opłat -
    kasować za drogi ekspresowe/autostrady winietami.
    --
    Samotnik

  • 67. Data: 2011-02-13 14:05:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > tak naprawdę jedyne sensowne rozwiązanie na pobieranie opłat -
    > kasować za drogi ekspresowe/autostrady winietami.

    O co chodzi ? Publiczne drogi już zostały sfinansowane przez społeczeństwo.

  • 68. Data: 2011-02-13 15:06:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Feb 2011 14:05:03 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl>
    >
    >O co chodzi ? Publiczne drogi już zostały sfinansowane przez społeczeństwo.

    Nie bardzo - zostana jak spolecenstwo splaci obligacje.
    No chyba ze inaczej: zostaly juz dawno splacone w akcyzie od paliw

    A post Samotnika - prosze jak latwo zmanipulowac, powiedzcie
    spoleczenstwu ze bedzie placic za kilometr, to zaraz powiedza ze chca
    winietki :-)

    J.

  • 69. Data: 2011-02-13 15:19:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 15:06:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > A post Samotnika - prosze jak latwo zmanipulowac, powiedzcie
    > spoleczenstwu ze bedzie placic za kilometr, to zaraz powiedza ze chca
    > winietki :-)

    ja zawsze chciałem winietki, jeszcze za (głu-) Pola.
    Tylko byłem za pierwszą wersją, która miała obejmować również autostrady.
    Czyli miało byc jak w Czechach.
    Wszyscy się buldoczyli aż im piana leciała, a ja już wtedy twierdziłem, że
    to lepsze rozwiązanie. A teraz większość powinna iść przeprosić Pola.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 70. Data: 2011-02-13 15:35:40
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Czyli miało byc jak w Czechach.

    Tyle, że w Czechach kosztowała wtedy ~100 PLN na rok,
    a u nas chcieli 180 PLN.

    Pzdr

    JKK