  • Data: 2010-04-22 15:09:26
    Temat: Re: Nowy samochód - koszty utrzymania.
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hqpcbl$9er$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam
    >

    > Mysle o czyms w okolicach skody octavii w granicach 60-65k.
    > Ogolnie jakies przemyslenia w tym wzgledzie tych ktorzy kupili samochod z
    > salonu sa mile widziane :)
    >
    > Pozdrawiam.

    Podliczałem kiedyś każdą złotówkę wydaną na samochód (oczywiście paliwo,
    łącznie z płynem do spryskiwaczy, żarówkami, myjniami, wunderbaumem do
    wnętrza, wymianami ogumienia co sezon, bilety na autostradach itp itd) od
    momentu kupienia w salonie. Pamietam że po dwóch latach była to kwota 22 500
    zł przy przebiegu około 33,5 tys km. Wychodziło coś 0,67 zł na kilometr.
    W tej kwocie, blisko 5 tys zł to były ubezpieczenia. Jakbym dobrze poszukał
    to bym jeszcze plik z zestawieniem gdzieś znalazł...
    --
    Jackare