  • Data: 2010-04-22 15:56:34
    Temat: Re: Nowy samochód - koszty utrzymania.
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hqpcbl$9er$1@node2.news.atman.pl...

    > Jezeli ktos przypadkiem podliczal to moglbym prosic o podanie rocznych/3
    > letnich/innych kwot jakie mu sie uzieraly przy obsludze nowego samochodu(i
    > jakiej klasy to samochod)?

    Xsara Picasso. Pierwszy przegląd po roku - 625 zł z materiałami z ASO ,
    drugi przegląd - 980 zł ( z wymianą płynów hamulcowego i chłodniczego , oraz
    czynnika w klimie). Oprócz tego dwie żarówki i jeden bezpiecznik przez dwa
    lata. Teraz mogę sobie powiedzieć że gwarancja nie była potrzebna :-)))
    Ubezpieczenie OC i AC - przy pełnych znizkach w DC około 2200 rocznie. Plus
    paliwo , płyn do spryskiwaczy i pióra wycieraczek.