eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, nowe problemy › Re: Nowy silnik, nowe problemy
  • Data: 2014-04-23 12:27:07
    Temat: Re: Nowy silnik, nowe problemy
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-22 22:34, John Kołalsky pisze:
    > Mechanik wymienił mi uszkodzony silnik na inny używany i teraz:
    > - zużywa mi płyn chłodniczy w tempie 1litr na jakieś 30km, zostawia
    > jakiś niewielki ślad po sobie, ale poprzedni też taki zostawiał a
    > płynu aż tak nie ubywało
    > - silnik zwykle w ogóle nie kopci (inaczej niż w poprzednim silniku) ale
    > - jak się przydepnie mocno to niekiedy za mną chmura białego jak ze
    > starej lokomotywy i silnik nie potrafi pozbierać się a po jakimś
    > czasie wszystko przechodzi i można grzać, nieważne czy zimny czy ciepły
    > - ponoć sprężanie dobre jest
    > - nie widzę pęcherzyków w zbiorniczku
    > - nie ma jednak ciśnienia przy odkręcaniu
    > - ale też nie podwyższa się poziom płynu przy odkręcaniu
    >
    > Mechanik stwierdził, że winna jest nieszczelność w układzie, którą
    > ponoć już usunął. Ja mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą
    > lub sama głowica.
    >
    > Macie jakieś refleksje ?

    Jedyna refleksja to taka że płyn chłodniczy dostaje się do komór
    spalania. I najprawdopodobniej chodzi o uszczelkę pod głowicą Gdyby
    chodziło o pęknięty blok silnika to także w misce olejowej poziom oleju
    podnosiłby się .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: