-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!us.feeder.erje.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwind
s-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 27 Aug 2014 11:46:51 +0200
From: Miroo <m...@R...o2.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <53fda910$0$3050$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
X-Trace: 1409132816 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3050 91.197.153.32:50765
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1793
X-Received-Body-CRC: 3274249876
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542656
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-08-27 o 03:43, Antosek pisze:
> Jazda na suwak błyskawicznie poprawia płynność ruchu
> Droga się zwęża, lewy pas znika. Tworzy się lejek, a za nim korek. Jak
> duży?
> To zależy od strategii przeciskania się przez lejek. Najgorszy jest chaos
> czasem przeradzający się w chamstwo. Samochody z prawego pasa nie chcą
Dużym błędem popełnianym przez kierowców jest niedojeżdżanie do końca
zamkniętego pasa, tylko wcinanie się po drodze (no bo przecież nie jest
aż takim chamem żeby dojeżdżać do końca). Przy takim zachowaniu w
skrajnym przypadku ostatni samochód na "otwartym" pasie nigdy nie
dojedzie do zwężenia, bo przed wcinające się samochody wcinają się
następne itd
Problemem jest to, że kolejka samochodów nie rozkłada się równomiernie
na obu pasach - gdyby tak było, to nikt by nie miał wyrzutów sumienia,
że się wcina.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.14 12:17 Bolko
- 27.08.14 12:34 Bugatti
- 27.08.14 16:03 Liwiusz
- 27.08.14 17:18 Shrek
- 27.08.14 18:01 Liwiusz
- 27.08.14 18:14 Shrek
- 27.08.14 18:22 Pawel O'Pajak
- 27.08.14 18:32 Liwiusz
- 27.08.14 18:45 Shrek
- 27.08.14 19:16 A.L.
- 28.08.14 09:52 SW3
- 28.08.14 10:28 Shrek
- 28.08.14 10:33 J.F.
- 28.08.14 10:55 Shrek
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław