-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Wed, 27 Aug 2014 17:18:24 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <ltksrq$glt$1@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409152698 17085 83.142.198.226 (27 Aug 2014 15:18:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Aug 2014 15:18:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542685
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-27 16:03, Liwiusz wrote:
> W dniu 2014-08-27 12:34, Bugatti pisze:
>> zamiast korzystać do samego końca z obydwu pasów korzystają tylko z
>> jednego ! ...i to już przed 200 - 400 metrów przed ich końcem. Co za
>> brak rozumu! Dzięki temu do skrzyżowania ze stacją paliw stoi się 10 -
>> 30 minut metrów. Kiedyś nakręce filmik i podam rejestrację. Niech
>> ludzie się uczą przepisów. Bo nawet kombinować nie potrafią.
>
> Rozumiem, że z dwóch pasów robi się jeden. No i tak na chłopski rozum -
> zwężeniem przejedzie więcej samochodów w jednostce czasu, jak przez
> 200-400m będą jechać jednym pasem (bo gdyby na początku zwężenia
> samochody dopiero wjeżdżały z pasa bocznego, to siłą rzeczy ruch tam
> będzie wolniejszy).
Czyli na chłopski rozum ruch będzie płynniejszy jeśli zwężka będzie
200-400 metrów wcześniej;)? Jak zrobić zwężkę odpowiednio wcześniej to
ruch będzie nadpłynny:P
Jak się kończy to nie ma wątpliwosci - jedziesz do końca, wrzucasz
kierunek i asertywnie wjeżdzasz przepuszczając jednego. Asertywnie to
znaczy tak, żeby ten z "prawomyślnego" pasa nie miał watpliwosci, że
chcesz przed niego wjechać, ale jeśli kutafon cie nie wpuści to trudno,
odpuszczasz i czekasz na normalnego. Problem się zaczyna kiedy zjechać z
pasa, który zmienia się w pas dla skręcających - tu aż tak oczywistego
punktu zamknięcia suwaka nie ma. Jak dla mnie to tam gdzie się linie
przerywane zmieniają na "gęściejsze" ale... są lokalne uwarunkowania.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.14 18:01 Liwiusz
- 27.08.14 18:14 Shrek
- 27.08.14 18:22 Pawel O'Pajak
- 27.08.14 18:32 Liwiusz
- 27.08.14 18:45 Shrek
- 27.08.14 19:16 A.L.
- 28.08.14 09:52 SW3
- 28.08.14 10:28 Shrek
- 28.08.14 10:33 J.F.
- 28.08.14 10:55 Shrek
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
- 28.08.14 11:30 Shrek
- 28.08.14 11:22 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 11:31 John Kołalsky
- 28.08.14 11:29 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław