  • 11. Data: 2021-07-19 01:14:42
    Temat: Re: O wilczycy nowa...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2021 o 00:57, E-manual nabredził :

    > Co do algorytmów -- nie trzeba aż jechać samochodem, aby dostać
    > informacje o korkach...

    Żeby ta informacja powstała, trzeba jechać samochodem...

    > Do pracy zazwyczaj chodzę piechotą...

    Czyli gówno wiesz w temacie.

    > Jasną jest rzeczą, że mapa nie korzysta z pomocy wróżki, więc
    > łatwo zgadnąć, że opiera się o informacje przekazywane przez
    > telefony użytkowników dróg...

    > Przed Tobą napisałem, iż Yanosik
    > wykorzystuje do tego nawet BT

    Srutut. Yanosik MUSI być uruchomiony, żeby przekazywał cokolwiek dalej w
    sensie do bazy danych. Nawigacja Google korzysta z innych smartfonów,
    które nie mają URUCHOMIONEJ aplikacji, debilu. Napisałem to wcześniej a
    ty nadal brniesz w głupiznę. Jeśli na trasie jedzie JEDNA osoba z
    włączonym Yanosikiem to jest gówno a nie informacja. Sprzęt pozostałych
    użytkowników NIE bierze żadnego udziału w informacji DO serwera
    Yanosika. W przypadku nawigacji Google, wszystkie smartfony z
    zainstalowaną nawigacją Google, mogą brać w tym udział BEZ uruchomienia
    programu i przekazywać dane DO serwera.

    > Dowiedz się najpierw czym jest 'algorytm', zanim napiszesz, że
    > ,,coś korzysta z cudzych algorytmów''...

    Z dupy swojej wziąłeś ten "cudzy algorytm"? Gdzie napisałem że algorytm
    jest "cudzy"? Doucz się co to jest ten algorytm i do czego służy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2021-07-19 20:33:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2021 o 01:36, Eneuel pisze:
    > LordBluzg bluzga...
    >

    > : Jeśli na trasie jedzie JEDNA osoba
    > : z włączonym Yanosikiem to jest gówno
    > : a nie informacja. Sprzęt pozostałych
    > : użytkowników NIE bierze żadnego udziału
    > : w informacji DO serwera Yanosika.
    >

    > Czytałem, że bierze. Nie wymyśliłem, ale czytałem. Nawet inni nie
    > muszą włączać jakiekolwiek transmisji danych. Wystarczy, że ów
    > jeden z włączonym Yanosikiem (szczodrze ślącym info do
    > Yanosikowych baz danych) zauważy w swej okolicy nadający BT. Nie
    > musi komunikować się via BT -- wystarczy nasłuch...

    Informacja z dupy.

    > : W przypadku nawigacji Google, wszystkie
    > : smartfony z zainstalowaną nawigacją
    > : Google, mogą brać w tym udział BEZ
    > : uruchomienia programu
    >
    > Jakiego programu?

    mspaint, przecież rozmawiamy o paincie?

    > Z twojej wypowiedzi.

    Łżesz. Nie napisałem nigdzie "cudzy algorytm".

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2021-07-19 20:38:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2021 o 01:43, Eneuel pierdoli od rzeczy (nakurwia brednie):

    > W innym poście tego wątku bluzgający pyta, gdzie piszE o cudzych
    > algorytmach, więc wyjaśniam cytatem:

    Skrót myślowy, debilu. Ty pewnie jesteś takim kurwiszonem, że jak ci
    ktoś powie że masz wstawić wodę na kawę to bierzesz szklankę wody i
    stawiasz na słoik z kawą a jak się pasażer/kierowca w samochodzie zapyta
    "masz pasy" (w domyśle zapięte czy światła włączone) to odpowiadasz, że
    masz pasy i światła, bo logiczne że są obecne.

    Ty nie udajesz debila, jesteś nim :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 14. Data: 2021-07-20 01:36:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 60f5c58e$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > mspaint, przecież rozmawiamy o paincie?

    Istotnie -- nie jest konieczne uruchomienie mspaint...

    -=-

    Poza bluzganiem o bredzeniem coś potrafisz?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2021-07-20 01:41:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 60f4b612$0$556$6...@n...neostrada.pl

    > Żeby ta informacja powstała, trzeba jechać samochodem...

    Można zobaczyć korki na mapie bez jazdy.
    (bez jazdy, bez smartfonu, bez GNSS -- wystarczy
    przeglądarka pod dowlnym systemem i dostęp do netu)

    Nie ma samochodowych kokrków bez samochodów, ale
    samochody nie muszą jechać, by stworzyć korek...

    -=-

    Bluzgasz i bredzisz...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2021-07-20 01:49:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" sd52jn$1ta5$...@g...aioe.org

    > "LordBluzgR" 60f5c58e$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > Istotnie -- nie jest konieczne uruchomienie mspaint...

    > -=-

    > Poza bluzganiem o bredzeniem coś potrafisz?

    + Pseudolordzie -- poza bluzganiem i bredzeniem coś potrafisz?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2021-07-20 09:08:35
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.07.2021 o 13:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "trybun"  napisał w wiadomości grup

    > Ale nadmiar informacji, czy falszywe informacje ?

    W nadmiarze sila rzeczy muszą się znaleźć i te fałszywe.

    > W sensie, ze lepszych w/g Ciebie nie ma, czy w sensie, ze nie znasz
    > nic innego? :-)

    A to nie to samo?

> [...]
    > Moze gdzie indziej jest inaczej.
    >
    > I odroznil bym te sytuacje, bo czasem np dwie alternatywne miejskie
    > trasy sie roznia np o 3 minuty.
    > To sa dwa postoje na czerwonym.
    > Poza miastem jakos latwiej.
    >
    > A porownac ciezko, najlepiej to by bylo jedzic w dwa samochody, kazdy
    > wedlug innej nawigacji, i podsumowac wyniki po wielu trasach :-)
    > Tym niemniej ilosc sytuacji, gdy stoje w korku, a janosik go nie
    > pokazuje, jest spora.
    >
    > Albo np porownac poczatkowy  przewidywany czas dojazdu z rzeczywistym.
    > Ale ja szybko jezdze i bez korkow nadrabiam :-(

    Jeszcze niedawno miałem na dwa miesiące rzekomo najlepszy program
    (NaviExpert) do wykrywania korków, jak dla mnie to strata tych paru zł
    na gazetę do której był dołączony.

  • 18. Data: 2021-07-20 10:15:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie ma samochodowych kokrków bez samochodów, ale
    > samochody nie muszą jechać, by stworzyć korek...

    To zrób korek samochodem stojącym w garażu.

    > Bluzgasz i bredzisz...

    Spierdalasz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 19. Data: 2021-07-20 22:20:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.07.2021 o 16:20, Eneuel pisze:
    > LordBluzg od lat nie wnosi do rozmów niczego ciekawego...
    >
    > E: samochody nie muszą jechać, by stworzyć korek...

    > Mogą stać na jezdni -- rozbite, zepsute, bez paliwa, zatrzymane
    > przez policję... (mogą choćby stworzyć korytarze
    > życia)

    Na jezdni w garażu? Korytarz życia w garażu?

    > Bluzgasz i bredzisz...
    >
    > Można wyjechać częściowo z garażu tak, by poza garażem stworzyć
    > korek;

    Aaa, jednak wyjechać z garażu, nono, częściowo, tak niezabardzo :)

    > można mieć w garażu wiele samochodów -- choćby w garażu
    > publicznym, ale nie brakuje ludzi mających w swym osobistym
    > garażu więcej niż jeden samochód...

    Nono i mapa/nawigacja wtedy pokaże korek w garażu, kto by się
    spodziewał... :)

    > Oczywiście wcześniej pisałem o korku stworzonym przez samochody
    > jakoś zatrzymane na jezdniach -- warunkami atmosferycznymi,
    > awariami, kolizjami itd...

    No, w garażu.

    > Nie pamiętam żadnego postu, w którym byś napisał coś mądrego...
    > Bredziesz i bluzgasz pseudolordzie...
    >
    > Może ktoś Ci dopomoże -- cytując coś mądrego Twego autorstwa?...

    Hmm, jesteś jedną z niewielu osób, które mają problem ze zrozumieniem
    nawet prostej wypowiedzi. Mogę domniemać, że masz uszkodzoną pamięć albo
    zwyczajnie niczego jeszcze nie zrozumiałeś z moich wypowiedzi. Jak
    dotąd, udowadniasz tylko, że jesteś debilem więc nie dziwię się że nie
    rozumiesz :)

    > Może ktoś Ci dopomoże -- cytując coś mądrego Twego autorstwa?...

    Napiszę Ci coś mądrego:

    JESTEŚ DEBILEM :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 20. Data: 2021-07-21 10:19:24
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.07.2021 o 16:04, Eneuel pisze:
    > trybun siłuje jakoś tak:
    >
    > T: W nadmiarze sila rzeczy muszą się znaleźć i te fałszywe
    >

    > Jedna informacja też może być fałszywa.
    >
    > Wg mnie nadmiar szkodzi dopiero wówczas, gdy nie dodaje kolejnych
    > informacji, lecz powiela już pozyskane.

    Pytanie tylko o to gdzie leży prawda?  Bo Ty jak widzę masz swojego
    faworyta i na nim próbujesz opierać prawdę.

    > T: nie znam nic lepszego od Yanosika.

    > T: A to nie to samo?
    >
    > To samo.
    >

    > T: Jeszcze niedawno miałem na dwa
    > T: miesiące rzekomo najlepszy program
    > T: (NaviExpert) do wykrywania korków, jak
    > T: dla mnie to strata tych paru zł na gazetę
    > T: do której był dołączony.
    >
    > Może warto mieć jednocześnie różne?...

    Jasne, i tego się trzymajmy - nic nie zastąpi własnego rozumu, praktyki
    i doświadczań. Niestety jak widać internet i jego dyskusje to głównie
    mądre miny przy cytowaniu innych.

    PS. jakiego czytnika używasz?, bo od jakiegoś czasu Twoje wiadomości są
    niezbyt czytelne, tzn nie wiadomo gdzie tekst cytowany, a gdzie autorski.