  • Data: 2020-10-20 18:40:56
    Temat: Re: OT. Co oni chcą kontrolować?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-20 o 16:17, Piotr Gałka pisze:
    > (...)
    > - jeśli nie da się elektronicznie to czy grubszy plik A4 jest jeszcze
    > listem, czy trzeba wysyłać paczkę,

    Ja jeszcze w złośliwości swojej drukowałbym na 9-igłowej drukarce ze
    starą tasiemką.

    > - jak paczkę to może odbierają z paczkomatu - nie musiałbym marnować
    > czasu na poczcie czy czekając na kuriera (mailowe potwierdzenie, że
    > doszła dostaję, ale czy to wystarczy zamiast poleconego).

    OIMW można wybrać paczkomat na wejściu, a na wyjściu ichni kurier.

    > Dla mnie to jest totalny bezsens, ale też bezsensem będzie jak się
    > kiedyś będę musiał po sądach w tym temacie włóczyć. Jak ubezpieczam
    > mieszkanie (akurat wczoraj to robiłem) to może warto też poświęcić
    > trochę czasu (i pieniędzy) na ubezpieczenie się od tego czepiania się.
    > Ale ktoś te bezsensy przecież wymyśla. Może chciał kogoś z rodziny
    > zatrudnić i trzeba było stworzyć nowe zadanie do którego przypisze się
    > etat.

    Czasem (ale tylko czasem) zazdroszczę amerykanom ich prawników,
    słynących z tego, że wymyślają takie bzdury, które normalnemu
    człowiekowi nie mieszczą się w głowie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam