  • 11. Data: 2020-12-01 00:46:20
    Temat: Re: [OT] Malowanie starego sprzętu elektrycznego/laboratoryjnego
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Używałem kiedyś hammerite młotkowych, co prawda w innych kolorach, i
    > efekt był zupełnie inny niż na tych starych sprzętach.

    ale hammerite to nie jedyna marka młotkowa na rynku. Pierwsze z googla -
    domer, śnieżka.....

    kupować testować:P

  • 12. Data: 2020-12-01 11:39:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 1.12.2020 o 00:37, Zenek Kapelinder napisał:

    > Robisz dzisiaj kundlu za farbowanego owczarka niemieckiego? I tak gospodarz na
    sprężynie cie do budy przywiąże.

    Matallic-Lack mit Hammerschlag-Effekt ist sehr gut. Widder aus Baluty
    (die Widder nicht beleidigen).

    --
    Gehen Sie ohne Stock und Messer nicht in den baluciorz (Sprichwort Lodz)

  • 13. Data: 2020-12-01 19:21:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 grudnia 2020 o 11:39:44 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    > (die Widder nicht beleidigen).
    >

    > --
    > Gehen Sie ohne Stock und Messer nicht in den baluciorz (Sprichwort Lodz)
    Byłem pewny że jesteś potomkiem owczarka niemieckiego co biegał pomiędzy siatkami w
    Oświęcimiu. I wszystko było by dobrze gdyby nie to że prababka puściła się nie dość
    że z kundlem to jeszcze takim co go Żydzi mieli. W prostej linii pochodzisz z tej
    kombinacji.

  • 14. Data: 2020-12-01 23:28:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    że z kundlem to jeszcze takim co go Żydzi mieli. W prostej linii pochodzisz z tej

    Czy ty się oby dobrze czujesz?

  • 15. Data: 2020-12-02 01:09:08
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

> [...]
    że z kundlem to jeszcze takim co go Żydzi mieli. W prostej linii pochodzisz z tej

    Widzę że niestety dzieciniada nadal na topie ale tak to chyba jest że
    siedzą na kwarantannie na dupie i z braku ruchu tlenu do mózgu coraz
    mniej dochodzi...

    Ps. Myślałem że na tej grupie zostały jednostki i nikt nikogo dla zasady
    nie będzie obrażał ale cóż polak zawsze polakowi wilkiem :(

    --
    pzdr, j.r.

  • 16. Data: 2020-12-02 12:00:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 2.12.2020 o 01:09, Jacek R. napisał:

> [...]
    >
    > Ps. Myślałem że na tej grupie zostały jednostki i nikt nikogo dla zasady
    > nie będzie obrażał ale cóż polak zawsze polakowi wilkiem :(

    Zenek z Bałut* pisze od wojny aż do dziś (to wiekowy człek) nazwę
    Niemiec małą literą - za łódzkie tramwaje Nur für Deutsche. Że spytam,
    z pewną taką nieśmiałością: Ty nazwę Polak piszesz małą literą - za
    akcję "Wisła", czy za pogrom kielecki? Bo chyba nie powiesz, że jako
    jednostka, która została na tej grupie, miałeś do szkoły pod górkę?

    * Bałuty to stan umysłu

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 17. Data: 2020-12-02 13:07:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 grudnia 2020 o 01:09:10 UTC+1 Jacek R. napisał(a):

> [...]
    >
    > Ps. Myślałem że na tej grupie zostały jednostki i nikt nikogo dla zasady
    > nie będzie obrażał ale cóż polak zawsze polakowi wilkiem :(

    Co się wpierdalasz pomiędzy wódkę i zakąskę, za lekko Ci się oddycha prostym nosem.
    Kundel kiedyś się bez powodu przysrał i nie chciał przeprosić. To dokąd będę żył będę
    go tutaj gnoil. Poza tym to rasowo czysty kundel folksdojcz. Nie pasuje nie czytaj.

  • 18. Data: 2020-12-02 17:08:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 2.12.2020 o 13:07, Zenek Kapelinder napisał:

> [...]
    go tutaj gnoil. Poza tym to rasowo czysty kundel folksdojcz. Nie pasuje nie czytaj.

    Coś Ci się to gnojenie pola tate za młodu, czkawką odbija na starość,
    postfornalski suwerenie z Bałut*. Pamiętasz jak to szło u Dudka - co
    ty możesz Panu Majstrowi zrobić? Tak, ty możesz Panu Majstrowi skoczyć -
    skoczyć tam, gdzie możesz Pana Majstra w dupę pocałować.

    * Bałuty to stan umysłu

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 19. Data: 2020-12-02 17:57:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 grudnia 2020 o 17:08:18 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    > * Bałuty to stan umysłu
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    Znowu cie kundlu pijany gospodarz do budy na sprężynie przywiązał.

  • 20. Data: 2020-12-02 18:34:21
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 02.12.2020 o 12:00, collie pisze:

> [...]
    > akcję "Wisła", czy za pogrom kielecki? Bo chyba nie powiesz, że jako
    > jednostka, która została na tej grupie, miałeś do szkoły pod górkę?

    "Trochę" zmęczony byłem po 12h w pracy i 2,5h w jedną stronę dojazdu i
    stan trzeźwości umysłu nie ten.
    Do szkoły pod górkę miałem ale nie wielką ale jestem dzieckiem stanu
    wojennego i większości tekstów o wermachcie itp nie rozumiem na waszym
    poziomie.
    W sumie to chyba jestem jednym z najmłodszych jaki tu zagląda <40 lat
    ale może może się mylę i młodsi też są...
    Nie miałem zaświadczeń o dysleksji itp ale jakoś do mgr dobrnąłem.
    Dzieciom też nie staram się załatwiać bez potrzeby kwitów...

    --
    pzdr, j.r.