  • Data: 2021-03-07 13:56:37
    Temat: Re: [OT] RETRO
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam sentymentu do mojego pierwszego XT mimo że to był laptop (czyli
    full wypas w tamtych czasach)
    Może dlatego że mało grałem a bardziej interesowała mnie "praca" albo
    przynajmniej nauka przy udziale komputera.

    Wolę trzygłowicowy magnetofon albo jak chcę jakości to magnetowid Hifi.

    Rzygam już niedoróbstwem programistycznym i sprzętowy współczesnych
    komputerów. Ostatnio się wkur... dziadostwem Kodaka w maszynach
    sterujących naświetlarkami CTP i oprogramowaniem do impozycji.
    To są specjalistyczne programy sprzedawane z KUPĘ szmalu a napisane
    gorzej niż Android.

    Może jestem SPACZONY pracą z tym gównem ale wolę posłuchać muzyki z
    kasety włożonej do Condora ;-)