  • Data: 2021-03-07 13:47:28
    Temat: Re: [OT] RETRO
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-06 o 17:49, _Master_ pisze:

    > Ja widzę różnicę specyfiki i klimatu starego magnetofonu a starego
    > rumpla PC. Cecha jest tylko taka że jest WOLNY ;-)
    >
    > A w gierki DOSowe grałem jak byłem młody na XT ;-).
    > 486 fanu mi nie przysporzy. > Dla mnie to taki ponury okres przejściowy w postaci
    chińskich jamników
    > thompsonic ;-)
    >
    > Ale przecież to OT. Chciałem tylko zrozumieć ;-)

    I nie wyszło?
    Mnie fanu nie przysporzy żaden pecet, stare gierki są
    dla mnie fajne na ośmio bitowacach i Amigach.
    Ale mam wiedzę że ludzie wyszukują stare pecety na aukcjach
    i przepłacają aby pograć w stare gierki.
    I jest to równie pożyteczne jak kolekcjonowanie starych magnetofonów.
    Żebyś jeszcze zbierał te ciekawe: trzy głowicowe czy z mechaniczną
    wersją odwracania kasety zamiast kręcenia głowicą do autorewersu.
    Masz takie?