  • 1. Data: 2012-11-19 12:32:29
    Temat: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Wyobraźcie sobie, że na pewnej Politechnice Państwowej (kiedyś
    renomowanej), niedawno bronił pracę inżynierską pewien facet(kierunek
    elektronika). Podczas obrony wyszło, że facet nie zna .... prawa
    Ohma!! Tak, tak, to nie są żarty!! Jak sądzicie, obronił czy nie?

  • 2. Data: 2012-11-19 12:35:31
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Stachu,

> [...]
    > elektronika). Podczas obrony wyszło, że facet nie zna .... prawa
    > Ohma!! Tak, tak, to nie są żarty!! Jak sądzicie, obronił czy nie?

    Myślę, że obronił.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-11-19 12:44:50
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 19 Lis, 12:35, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    wrote:

    > Myślę, że obronił.

    BINGO !!

  • 4. Data: 2012-11-19 12:50:33
    Od: Kernel Panic <n...@l...nope>

    http://www.youtube.com/watch?v=rp8hvyjZWHs ;)

  • 5. Data: 2012-11-19 13:58:21
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 12:50:33 +0100, Kernel Panic napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=rp8hvyjZWHs ;)

    :)))
    Dobry byl gosc wrzucajacy sobie na glowe cegly...

  • 6. Data: 2012-11-19 14:26:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.11.2012 12:44, Stachu Chebel pisze:

    > BINGO !!

    u nas w szkole na obronie pracy dyplomowej technika, wszedł JAnusz,
    któru mocno minął się z powołaniem. Dostał pytanie na które nauczyciele
    znali odpowiedź: Gdzie Ty teraz pójdziesz. JAnusz zgodnie z prawdą
    powiedział na Katolicki Uniwersytet Lubelski. To było jedyne pytanie na
    obronie. dostał 3 i wyszedł. :)
    Wszedł jako pierwszy, więc dopadł go tłum. I co zdałeś? co tak krótko?
    co pytali? Zdałem - odpowiada, pytali gdzie idę. Co odpoweidzaleś? Nooo
    że na KUL.... Następny wchodzi na obronę i zamiast dzieńdobry mówi że
    też z Januszem na KUL idzie...
    :)

    Tak więc wszystko jest możliwe, a nawet na demotywarorach był obrazek,
    sugerujący że za 10 lat na maturze będzie trzeba pokolorować słonia.
    Fajnie się będą "dzieci" miały w szkołach, tylko że ich
    świadectwa/dyplolmy przez takie numerki stają się niepotrzebnym świstkiem

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-11-19 14:39:59
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 14:26:49 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > Fajnie się będą "dzieci" miały w szkołach, tylko że ich
    > świadectwa/dyplolmy przez takie numerki stają się niepotrzebnym świstkiem

    Odwracając logikę:
    Obecnie poprawna odpowiedź na egzaminie powinna brzmieć - "chcę wyjechać do
    Chińskiej Republiki Ludowej".:)

  • 8. Data: 2012-11-19 14:54:20
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-11-19 12:32, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    > elektronika). Podczas obrony wyszło, że facet nie zna .... prawa
    > Ohma!! Tak, tak, to nie są żarty!! Jak sądzicie, obronił czy nie?

    Na egzaminie dyplomowym z budownictwa koleś miał narysowany filar będący
    w przekroju trapezem. Nie rozwiązał zadania, bo nie umiał policzyć
    powierzchni, potem jeszcze skargi do rektora słał, że celowo go uwalili,
    bo dali podchwytliwe zadanie.

    A potem się dziwić, że w XXI wieku budowlańcom most potrafi się zawalić.
    Dobrze, że w czasie budowy, nie w czasie eksploatacji. Chociaż
    pamiętamy, co było z blaszaną halą w Katowicach.

  • 9. Data: 2012-11-19 15:10:14
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 19 Lis, 14:39, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Odwracając logikę:
    > Obecnie poprawna odpowiedź na egzaminie powinna brzmieć - "chcę wyjechać do
    > Chińskiej Republiki Ludowej".:)

    Tam gościu nie byłby bez szans. Chińscy inżynierowie to to światowy
    TOP. Poważnie!!

  • 10. Data: 2012-11-19 15:12:09
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 06:10:14 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

    > Tam gościu nie byłby bez szans. Chińscy inżynierowie to to światowy
    > TOP. Poważnie!!

    Stasiu.
    Użyłem NOT, jakbyś nie zauważył.:)