  • 21. Data: 2021-01-18 19:23:44
    Temat: Re: Ocieplenie ociepleniem ale JTD nie odpalił
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-01-18 o 14:44, _Master_ pisze:
    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?
    na 2 jtd ze zdupconymi świecami żarowymi odpaliły 2, przy czym pierwszy
    musiał być ratowany prądem z drugiego. Odpalały boleśnie ale odpaliły:)

    jak masz jtd 1.3 to zobacz czy zimą nie leje ci paliwa na glebę. Jeśli
    tak to wymień uszczelniacze (zrobiłem to sammodzielnie na podwórku -
    żaden rocket science) pompy wtryskowej. Przed uszczelnieniem mogłęm
    mielić w zimie długo i namiętnie zanim zapalił.
    Teraz jeśli jest naładowany aku a nie po 2 tygodniach stania, to przy
    -22 zapala (testowane dziś:))

  • 22. Data: 2021-01-18 19:40:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.01.2021 o 19:21, J.F. pisze:

    > Stwierdzales po tym, ze odpalal/pracowal, czy testowales ?

    Odpalał i pracował, najniższa temp. przy jakiej używałem to było -22
    stopnie.

    > Bo ja kiedys wsadzilem do lodowki ... metnial jak bez dodatku.

    Nie wiem czy mętniał, bo go nie oglądałem, działało to lałem dalej.

  • 23. Data: 2021-01-18 20:35:00
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2021-01-18 18:20, Cavallino wrote:

    > Arktyczne.
    > Zimowe to powinno być od kilku miesięcy na każdej stacji.

    masz rację, przejęzyczenie

    --
    Michał

  • 24. Data: 2021-01-18 21:46:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-18 18:25, ąćęłńóśźż wrote:
    > 15% benzyny.
    > Główny kłopot to dwa razy chodzić płacić - czy stacje nie potrafią opanować lania
    dwóch paliw po kolei??

    nigdy nie miałem z tym problemów, odwieszasz pistolet, czekasz parę
    sekund i podnosisz inny...

  • 25. Data: 2021-01-18 22:47:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Lublin

  • 26. Data: 2021-01-18 22:49:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dieslami jeżdżę od 7 lat na verwie. Były takie mrozy to jest ten
    pierwszy raz ;-)

  • 27. Data: 2021-01-18 22:50:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-18 o 14:54, ToMasz pisze:
    > chyba ze dalej masz -20

    -19. czekam na odwilż ;-)

  • 28. Data: 2021-01-18 22:55:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-18 o 18:01, yabba pisze:
    > Kiedy ją tankowałeś?

    dwa tygodnie temu

  • 29. Data: 2021-01-18 22:57:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-18 o 19:05, yabba pisze:
    > Albo prozaicznie była woda w filtrze paliwa i zamarzła.

    Od kilku dni były mrozy do -10. Odpalał.

  • 30. Data: 2021-01-18 23:51:23
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2021-01-18 o 18:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > 15% benzyny.

    Nie za dużo? Ja bym wlał max 10% + mixol.
    Najlepiej jakieś depresatory