    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
    Date: Tue, 18 May 2021 19:37:41 +0200

    W dniu 18.05.2021 o 14:35, T. pisze:

    > Patrzysz na to wyłącznie z punktu widzenia kierowcy, który po tej drodze
    > jedzie. A to jest wciąż plac budowy. Rok temu na S8 zginął pracownik
    > budowy, bo jakiś zapierdalacz stwierdził, że ograniczenie do 70 km/godz.
    > jest tam niepotrzebne - prosta droga, dwie jezdnie po 2 pasy, co się
    > może wydarzyć...

    Jesteś pewien, że kierowca jest winny a nie robotnik?

    Mnie tam ostatnio robotnik na jezdnię wchodził, a że wszyscy jak cioty
    teraz jadą to i ja tak mniej więcej jechałem i podejrzewam że zawsze tak
    jest.

    Niezależnie od tego, ciężko się dziwić, że w końcu do wypadku doszło jak
    się prowadzi główną drogę przez budowę i latami tam kieruje ruch. Na
    50-kilometrowych odcinkach innych dróg też wypadki zdarzają się.

    No i rozumiem, że jak rok temu zginął to od roku cisza. A odcinkowy
    wprowadzili niedawno. Pomógł, Nie pomógł? Komu pomógł.

    A nawet nie wprowadzili go tam, gdzie naprawdę warunki do szybkiej jazdy
    są trudne.

    Naród pełen frajerów i tyle.