  • Data: 2023-01-22 09:57:14
    Temat: Re: Odświeżanie SSD
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-01-21 o 23:02, pueblo pisze:

    > A nie sądzę. Mi od dawna nie padł żaden. To że tobie padł, jeszcze tego
    > nie oznacza :)

    prze 30 lat zdołałem się nauczyć że wszystko się zużywa a najczęściej
    padają dyski.

    Ostatnio (miesiąc temu) padł mi GoodRam.

    mam na biurku kilka terabajtowych HD którym już nie ufam bo mają swoje
    lata. Traktuję je jako trzeci backup i miejsce na śmieci

    PS. Ale masz backup tego dysku żeby nie stawiać od początku w razie awarii?

    > Jak małym nakładem mogę przedłużyć żywot sprzętu,

    Dyskowi SSD nic nie pomożesz. Młodszy nie będzie. A możesz nawet zaszkodzić.
    Ostatnio przekładałem SSDeki w jednym laptopie, Okazała się że producent
    zrobił takie gniazdo SSD które potrafiło "NIE STYKAĆ"
    Być może ten good ram dokończyłem tym przekładaniem al już wcześniej nie
    chciał się formatować.
    Człowiek uczy się przez całe życie.
    ucz się na błędach innych

    Szkoda Twojego czasu. Chyba że jest bardzo tani. To zwracam honor ;-)