  • 31. Data: 2009-04-21 19:08:28
    Temat: Re: Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Pewnie że jakość.
    Pomyślimy nad tym Bertoni.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 32. Data: 2009-04-21 19:44:39
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 21 Apr 2009 20:19:12 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Nie zawsze. Tylko kiedy jest zimno. ;)
    > A i to też nie zawsze - zależy w jakim kasku.

    Ta, na przykład w Lazer Revolution raczej nie będą, czy
    w jakimś kasku z zainstalowanym Respro Foggy. :-) Szkoda,
    że w Polsce jakoś tego nigdzie nie widziałem.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 33. Data: 2009-04-21 20:01:31
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 21 Kwi, 07:56, Sqeeb <s...@i...community> wrote:
    > Czołem.
    > Ktoś może testował ten wynalazek?http://allegro.pl/show_item.php?item=61080
    2893

    > W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
    > czy warte to kupna.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Sqeeb

    Siema,

    Moze to zabrzmi troszeczke jak reklama Bentley'a ze znanego pps'a
    apropo zajetych miejsc AUDI, BMW itd.
    Polecam Ray Ban Aviator.
    - Ponadczasowa konstrukcja :-)
    - Bardzo wygodne etui o szerokosci ze 2 cm. Miesci sie elegansko w
    bocznej kieszonce tankbaga;
    - Zauszniki (czy jak to sie zwie fachowo) super cienkie. Wiec nie
    musisz sie martwic ze bedziesz mial problem z wlozeniem pod kask.
    - mozesz je zakladac do garnituru, w szortach, na motocykl, na rower i
    co tam sobie na wymyslasz.

    Mi sluza 5 rok, na motocyklu, w terenie, na imprezach plenerowych o
    spacerniakach nie wspomne. Bez zarzutow.

    Widzialem na allegro w okolicach 250pln. Cen podejrzana ale kto wie.

    Pozdrav,
    Gonzik.

    P.s.: aha, bylbym zapomnial kazdy bedzie chcial je przymierzyc :-)

  • 34. Data: 2009-04-21 20:05:37
    Od: " " <m...@g...pl>

    Kiedyś szukałem okularów polaryzacyjnych do samochodu. Poszukiwania zawiodły
    mnie do grupy o wędkarstwie i tam znalazłem mieszane opinie o okularach firmy
    Jaxon (jedni mówili że ok, inni że okulary poniżej 1500 to jest szajs).
    Ponieważ w lokalnym sklepie wędkarskim kosztowały one 28PLN - postanowiłem
    zaryzykować tą ogromną kwotę. Może nie można ich porównywać do okularów za
    1500 ale moje skromne wymagania spełniły w 100%.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 35. Data: 2009-04-22 06:01:55
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Sqeeb pisze:

    > W słoneczny dzień? Dziurki sobie nawierć w skorupie ;-)

    Owszem, w słoneczny. Kiedy jest poniżej 10 stC. Jeśli wydaje Ci się to
    nieprawdopodobne to znaczy, że nie dojeżdżałeś jeszcze w tym roku do
    pracy na 2oo :)

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 36. Data: 2009-04-22 06:50:50
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 22 Apr 2009 08:01:55 +0200
    Lama <l...@l...cc> wrote:

    > Owszem, w słoneczny. Kiedy jest poniżej 10 stC. Jeśli wydaje Ci się to
    > nieprawdopodobne to znaczy, że nie dojeżdżałeś jeszcze w tym roku do
    > pracy na 2oo :)

    Primo: Trzeba mieć 2oo. Sekundo: Trzeba pracować ;-)
    Tyle tylko że mam prawko, ale już za co kupić sprzęta to nie.
    Ale są pozytywne skutki takiej 'abstynencji motocyklowej'.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 37. Data: 2009-04-22 07:04:41
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sqeeb pisze:
    > Czołem.
    > Ktoś może testował ten wynalazek?
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=610802893
    >
    > W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
    > czy warte to kupna.

    Kupowanie takich rzeczy przez net to loteria, lepiej jednak przymierzyć.
    Nie wiem też jak się będzie zachowywac to alu w dłuższej eksploatacji.
    Ja używałem okularogogli Brenda albo okularów sportowych z Decathlonu i
    było nawet dość wygodnie, póki nie kupiłem kasku który dobrze przylegał
    do głowy :) ale daje radę i teraz, bo wolę dobrze widzieć niż żeby mnie
    nic nie uciskało.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 38. Data: 2009-04-22 07:10:05
    Od: n...@s...com

    On Tue, 21 Apr 2009 09:53:19 +0200, Lama <l...@l...cc> wrote:

    >A w ogóle to okulary pod kaskiem zawsze zaparowują

    Bzdura.

    >Dlatego od kilku lat mam soczewki kontaktowe, nie byłem w stanie jeździć
    >w okularach. No chyba, że się wozisz w otwartym kasku, to przepraszam :)

    A ja nie jestem sobie wstanie wsadzic tego cholerstwa do oka.

    Przyzwoite okulary polaryzacyjne robi np solano. Ale gdy porysowalem
    druga czy trzecia pare to zmienilem taktyke i przestalem szukac
    okularow z soczewkami odpornymi na zarysowania, a zaczalem kupowac w
    hipermarkecie za 20zl i wymieniac jak sie porysuje. Rocznie zuzywam
    2-4 pary ;>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 39. Data: 2009-04-22 12:50:25
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Sqeeb pisze:
    > Czołem.
    > Ktoś może testował ten wynalazek?
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=610802893
    >
    > W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
    > czy warte to kupna.

    mam takie
    http://allegro.pl/item610017189_stockholm_okulary_sp
    orowe_wymienne_soczewki.html
    uzywam glownie w aucie ale i na moto sie zdazylo, bo dobrze oslaniaja
    boki. Po roku uzywania nie sa porysowane, nic im nie jest a rzucam nimi
    gdzie popadnie i czesto nosze w kieszenie. Generaqlnie forme polecam.
    tyle ze ja za swoje dalem 50 zł nad morzem.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 40. Data: 2009-04-22 13:42:41
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Sqeeb pisze:
    W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się czy warte to
    kupna.

    Na bazarku Olimpia na Woli stoi gosc z tymi okularami, ceny zaczynaja sie od
    100 ale jak jestes zainteresowany to chyba sprzedaje po ok 60-70 pln.
    Wygladaja dosc solidne, marka zadna, chyba lepsze niz hipermarketowa
    wloszczyno/chinszczyzna...

    T.