  • 21. Data: 2009-04-21 15:04:29
    Temat: Re: Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Tmek" <g...@o...pl> wrote in message
    news:gske4a$lg5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Osobiscie uzywam uvexa i sie chwali.

    Ja tez (na zmiany z jakimis arcticami). I moge smialo powiedziec, ze
    polecam.

    > jak rowniez w sklepach bhp itp.

    Rowniez w sklepach turystycznych (alpinus, cerro torre, hi-mountain,
    bergson, itp.)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 22. Data: 2009-04-21 15:08:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 16:48:21 +0200, JP napisał(a):

    > Ja kiedyś kupiłem sobie okulary polaryzacyjne na rower w Hi Mountain -
    > cena przystepna, o ile pamietam kolo 100 zeta. Teraz uzywam ich na moto
    > i jest ok, poza delikatnym dyskomfortem - bo trzeba jednak je wsicnac
    > pod kask:). A moze zamiast bryli zainteresuj sie tym:
    > http://www.tinyurl.pl/?PXbUTZNc - wyglada ciekawie, sam sie zastanawiam
    > nad zakupem - moze ktos juz korzystal?

    mam Brendy z cienkimi zausznikami więc wchodzą bez problemu. A z tą folią
    to znowu musiałbym gdzieś chować. A podejrzewam, że po paru zwinięciach
    to będzie wyglądać jak psu z gardła wyjęta.

    Po za ty mnie jest polaryzowana.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 23. Data: 2009-04-21 15:25:43
    Od: AlF <s...@g...com>

    Sqeeb wrote:
    > Czołem.
    > Ktoś może testował ten wynalazek?
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=610802893
    >
    > W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
    > czy warte to kupna.

    3 komentarze:

    1- zauszniki troche niepasuje pod helm
    2- u mnie interferencja z szybka byla do wytrzymania, ale wciaz bylo
    irytujace i przerzucilem sie zwykle przeciwsloneczne az w koncu kupilem
    przyciemniana szybke
    3-ten Jeep na lobrazku jest starawy i w ogole to Hameryka (tablice male)
    a nie jakisz Sztocholm.

    pozdr, A.

  • 24. Data: 2009-04-21 15:39:14
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 21 Apr 2009 07:03:39 -0700 (PDT)
    Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > Jak chcesz polaryzowane, to mnie się sprawdzają Polaroidy (te pierwsze
    > albo trzecie):
    >
    > http://www.okularypolaroid.pl/okulary_przeciwslonecz
    ne/1/okulary_meskie

    > Latem jeżdżę po mieście w kasku enduro i tych okularkach zamiast gogli
    > i one się bardzo dobrze sprawdzają. Pręcika za uszami nie czujesz, bo
    > cieniutki, przyciemnienie delikatne - można jechać wieczorkiem i nie
    > zdejmować w tunelu. A przy tym lekko i przewiewnie.

    Fajnie, fajnie... Do Poznania jakieś 460, do Kętyna(czy jak to sie odmienia)
    tyle samo mniej więcej. A może są jakieś takie instytucje w DC? Albo
    w Mińsku Mazowieckim, Grodzisku, Siedlcach, Lublinie, Nałęczowie...

    Jakoś tak głupio przez pół polski jechać po pare okularów.
    Chyba pozostaje mi tylko poszwędać się po sklepach sportowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 25. Data: 2009-04-21 17:22:50
    Od: m...@o...pl

    On 21 Kwi, 14:18, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > wate swej ceny, ale rownie dobre, trzymajace parametry i wytrzymale mozesz
    > znalezc w sprzecie bhp.
    >
    > Z racji zastosowania sprawa tandetnosci odpada - wykonane sa bardzo dobrze,
    > nie sa drogie, wiec zalu zbytniego w razie czego nie ma, no i poza tym sa
    > wytrzymale, nie rysuja sie i nie sa niewygodne pod kaskiem.
    > chuchac i dmuchac mozna miec z 10 takich. Jak na razie w ciagu 3 lat uzywam
    > w moto 2 pare, tylko dlatego ze pierwsze gdzies posialem.
    > To jest naprawde wytrzymale tworzywo i trzeba sie ostro starac zeby

    Zgadza sie cena okularów bertoni jest rzeczywiście sporą barierą.
    Jednak jak podkreślił autor postu chce mieć okulary i do np samochodu
    i na motocykl i tak żeby sie po prostu przejść ulicą. Oczywiście uwexy
    spełniają te kryteria. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Żadne nie
    były dostępne ze szkłami typu drive- i nie mam tu na myśli żółtych
    szkiełek mówię o profesjonalnym sprzęcie , a takich zakupów nie
    dokonuje sie codziennie
    . Jeszcze raz polecam Bertoni- spora kasa ale na pewno będziesz
    zadowolony. Pozostaje tylko pytanie czy faktycznie stawiasz na jakość.

    Sławek
    Rswarrior + fjr

  • 26. Data: 2009-04-21 18:05:19
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-21 17:39:14 +0200, Sqeeb <s...@i...community> said:

    > Fajnie, fajnie... Do Poznania jakieś 460, do Kętyna(czy jak to sie odmienia)
    > tyle samo mniej więcej. A może są jakieś takie instytucje w DC?

    Jeśli nie pokręciłem nazwy, to Bertoni ma Tadek Motostore na
    Wiertniczej. W każdym razie siakieś znośne, choć nietanie i z różnymi
    bajerami.
    Jakby co, to ja polecam tą firmę:

    http://www.rudyproject.com/

    Ale jeśli 150 zł na okulary to dla Ciebie dużo, to może lepiej nie
    zaglądaj do ich cennika ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 27. Data: 2009-04-21 18:19:12
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Lama napisał(a)
    > A w ogóle to okulary pod kaskiem zawsze zaparowują, więc odradzam.

    Nie zawsze. Tylko kiedy jest zimno. ;)
    A i to też nie zawsze - zależy w jakim kasku. Przestały mi zaparowywać w J1
    (Schuberth), wydaje mi się, że dzięki niezwykle przestronnemu wnętrzu.

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 28. Data: 2009-04-21 18:24:36
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Agent 0700 napisał(a)
    > Mi nigdy.

    Nie ma takiej możliwości.
    Chyba, ze jeździsz wyłącznie w ciepłe dni.

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 29. Data: 2009-04-21 18:59:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 20:24:36 +0200, Akarm napisał(a):

    > Agent 0700 napisał(a)
    >
    > Nie ma takiej możliwości.
    > Chyba, ze jeździsz wyłącznie w ciepłe dni.

    no zobacz mi też nie zaparowują :)
    Nawet jak lusterka zamarzały

  • 30. Data: 2009-04-21 19:02:01
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Akarm pisze:
    > Agent 0700 napisał(a)
    >
    > Nie ma takiej możliwości.
    > Chyba, ze jeździsz wyłącznie w ciepłe dni.

    Jest taka możliwość.
    Szyba mi czasem zachodzi lekko parą, a okulary nie.
    Nie używam żadnych mazideł antyfogowych