    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony na zimę
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5f9523b0$0$11933$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <rn46vc$m8v$2$Cav@news.chmurka.net>
    Date: 25 Oct 2020 17:59:59 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale przecież Ty nie jeździsz, tylko się wleczesz po drogach, więc
    > jakie masz pojęcie o oponach?

    Po pierwsze nie masz pojecia jak jezdze.
    Gwarantuje ci ze moja płynna jazda na wielu przejazdach po miescie da
    identyczny czas przejazdu jak twoja agresywna. Albo prawie identyczny.
    Ale zapewniam cie ze miałem tez okres w swoim zyciu gdzie tez mi sie
    wydawało ze droga to miejsce walki ze i ze za kazdy 1 km/h szybciej
    daja medale. Ale wyrosłem z tego.

    > Tak jak pisałeś - nawet na gumowym wężu przy tym sposobie
    > poruszania się, nie zauważyłbyś różnicy.

    Nie sadze. Nie mowie ze nie czuje roznicy.
    Mowie o niecelowym wpadaniu w poslizg.

    > Pewnie mowa jest o jeździe, a nie o kapelusznictwie, więc nie ma
    > sensu żebyś się wypowiadał na ten temat.

    To juz niech kolega sobie rozsadzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,