  • Data: 2005-04-06 20:04:11
    Temat: Re: Opor TPSA
    Od: iupi <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pierwsza sprawa, - czy to aby jest ta sama szafa ?

    Tak, jest na pewno :))

    > Jakiś taki chory wymysł ze wszystkie takie łšcza muszš lecieć przez obiekt
    > komutacyjny - jakiś prezes kiedyś wymyślił.

    EE, nie prawda. Mowie na podstawie kilkukrotnego doswiadczenia

    > Tak więc przy zestawianiu musisz pogadać z monterami zeby puscili to
    > bezpośrednio z rozdzielczego na rozdzielczy.

    Moner mi zestawi to lacze w 15 min po tym jak dostane papierek do reki, z reszta
    spiac dwudruty to nie jest jakis problem chyba nawet dla kobiety.
    Jedynie kwestia namszczenia przez TP. Co ciekawe firmy zew. wykonujace prace
    instalacyjne dla TP robia LB w pierwszej kolejnosci wszytskich prac.
    Najciekawesze jest jednak to, ze dzis znow zadzwonil opiekun i mowi, ze
    wyliczyli koszt mozliwosci utworzenia warunkow dla LB dla mnie na 4000 zl i ze
    jest to kwota akceptowalna dla nich. Co ciekawe zestawienie tego LB opiera sie
    na 1000% na polaczenie 2 par drutow... skad sie wiec bierze taka nieznajomosc
    miejscowej KabloLogi?? Jedyny wniosek, to to ze TPSA odprowadza takie kwoty
    zaprzyjaznionej firmie prezsa... ehhh