  • Data: 2009-04-02 22:32:21
    Temat: Re: Optymalizacja grafik dla www
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Kosmowski pisze:

    > No zaraz, ale klient może sobie obejrzeć to wcale nie == musi być dostępny
    > publicznie.
    >
    > Jak rozumiem nie miewasz poważnych klientów czyli np. takich, którzy
    [8<]

    Nie mam takich klientów (no dobra, jeden był ;))

    > Ale Ty mówisz o kompresji gzip na poziomie transmisji HTTP. Mi chodzi o
    > kompresję np. CSS, JS przez automagiczne usuwanie białych znaków, formatowania
    > czy np. minimalizowanie nazw zmiennych (z czytelnych na takie, które
    > zadziałają, ale nie połapiesz się w tym).
    >
    > O to mi chodziło.

    Nie korzystam z takich wynalazków. Jeżeli gzipuję pliki przy wysyłaniu,
    to różnica pomiędzy wersją zminimalizowaną i skompresowaną, a tylko
    skompresowaną nie jest warta zachodu. Lepiej mieć czytelnie sformatowane
    pliki, tak żeby ich szukać nie trzeba było gdy zajdzie potrzeba zmian.

    Tja, używałem. RealPlayer ssie ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";