    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 11 Jul 2022 06:44:41 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Oszczędność gazu
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday, 11 July 2022 at 15:22:55 UTC+2, J.F wrote:
> [...]
    domu to ma miec temperature jaka lubi.

    co wola tylko jedna noge pod koldra i miec 24 stopnie w sypialni.

> [...]
    > szajs.
    >
    > Jakos poznikaly te maszynki ze sklepow ... nie ma zainteresowania,
    > czy trudnosci w zrobieniu trwalej?

    > Hm, czy oszczedza ... izolacje ma chyba taką sobie.
    > No ale jak ktos i tak prądem grzeje, a zima jest, to straty nieduze
    > :-)
    >
    > Gorzej w lecie ...
    > A ktos moze miec 2 dzieci i potrzebuje 2-3 takich bochenkow na
    > sniadanie :-)
    > Niedobrze :-)
    > Ja tam lubie swiezy i chrupiacy ... to kupuje po 1 bochenku, bo sklep

    Nord Stream I zamknięty

    Oszczędzimy dużo gazu

    --

    Rosja odcięła Mimców od Nord Stream 11 lipca 2022 w poniedziałek, a zatem i Polskę
    1 view

    14:17 (1 hour ago)
    Niemieckie media ostro o odcięciu Nord Stream. "Nie ma już dobrych i złych
    możliwości"
    11 lipca 2022, 9:25.
    1 min czytania
    Udostępnij artykuł

    11 lipca Rosjanie rozpoczęli konserwację gazociągu Nord Stream 1.

    14:18 (1 hour ago)
    Od godz. 6 rano w poniedziałek przepływ gazu jest zmniejszany w celu przeprowadzenia
    zapowiadanych od dawna prac konserwacyjnych -- powiedział w poniedziałek rano agencji
    dpa rzecznik Nord Stream AG. Za kilka godzin rzeczywisty przepływ będzie zerowy,
    zaznaczył. Prace mają potrwać do 21 lipca,

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/niemieckie
    -media-o-odcieciu-nord-stream-1-kraj-zawdziecza-prob
    lemy-politykom-i/8ddw44h