  • Data: 2023-05-23 20:23:11
    Temat: Re: PCB w Chinach (lub gdzie indziej)
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/23/23 14:11, heby wrote:

    > Hmmm, a nie trzymasz tych zmian w systemie kontroli wersji?

    Trzymam. Ale nie robię commitu przy każdej drobnej zmianie.

    > Revert w SVN/Git to sekunda.

    Sam revert może i sekunda. Ale później trzeba przeładować projekt, a
    żeby zrobić revert, to najpierw trzeba zrobić commit. A commitów nie
    robię bez porządnego opisania zmian. Zbyt wiele czasu zmarnowałem kopiąc
    w długiej liście commitów i zastanawiając się po co je robiłem.
    Kontrola wersji to nie jest zastępstwo undo, a błędów lepiej nie
    popełniać, niż je później korygować.

    > PS. Eagle szyfruje pliki (szyfrował? Dawno go nie używałem). Nie nadawał
    > się do trzymania w systemach konstorli wersji, ale i tak trzymałem ;)

    Ja używałem SVN do synchronizacji repozytorium kilku tysięcy zdjęć,
    ważącego w sumie setki GB. Świetnie się sprawdziło w utrzymywaniu
    spójności projektu nad którym pracowało kilka osób, i każda korzystała z
    kilku komputerów w różnych lokalizacjach.

    Jacek.