  • Data: 2021-11-18 13:33:21
    Temat: Re: PRLowski silikon odlewniczy
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > Na ile mozna tej ksiazce wierzyc, to chyba jest dyskusyjne.

    Na podstawie informacji z kilku niezależnych źródeł (m.in. wywiad z
    ministrem Siemiątkowskim) układa się to w z grubsza spójny obraz.
    Oczywiście zawsze zachodzi możliwość, że to było od początku ukartowaną
    akcją dezinformacyjną, ale po co by to było potrzebne po 40-50 latach?

    > Ale czy to musial byc silikon "odlewniczy", czy chodzilo tylko o
    > utrwalenie ksztaltu?

    O utrwalenie kształtu często bardzo skomplikowanych i nietypowych kluczy
    w warunkach ich okazjonalnego pozyskania, typu ambasador zostawił na
    biurku i zaraz wróci.

    > A rozne silikony czy "plynne gumy" stosowalo sie juz chyba ... np w
    > stomatologii.

    No to załóżmy, że celem przeprowadzenia rekonstrukcji historycznej chcę
    sobie taką "rurę" zrobić dzisiaj. Co mam do niej wlać? Warunki załóżmy
    podobne, powiedzmy mam 15 minut i na kluczu nie może być widocznych
    śladów, wyczuwalnego nietypowego zapachu itp.

    Pozdrawiam, Piotr