  • 31. Data: 2022-05-03 22:33:51
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2022 o 20:54, J.F pisze:

    > przy ~220bar (3300psi), to taki wielki zbiornik z tysiac ton rozpiera
    > od srodka. Zderzak nie da rady zgniesc :-)

    No się nie dziwie. Gorzej jak zrobi się dziurka;)

    > Jak toyota, to mysle ze pelne.

    To znaczy jakie? Ok - jestem skłonny uwierzyć że z włókien nie
    wybuchają. Ale tam 700 bar nawet taśmy klejącej nie oderwało?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2022-05-03 23:03:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2022 21:35:17 +0200, Janusz napisał(a):

    > Spadaj dzieciaku.

    Wychodzi ci to tupanie nóżką :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 33. Data: 2022-05-04 06:42:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Widzę że zawiązuje się dyskusja poziomem adekwatna do poziomu postu
    > początkowego :)

    Dokładnie.
    A tu weryfikacja bzdur hejtera o bezpiecznych butlach z gazem:

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/tak
    -pali-sie-autobus-na-cng-pojazd-zamienil-sie-w-istny
    -miotacz-ognia-wideo/h71swxz

  • 34. Data: 2022-05-04 09:05:31
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Swoja droga przy te predkosci rozprzestrzeniania sie ognia gdy autobus
    > jest w ruchu to ilosc pasazerow = ilosci ofiar.

    Rzeczywiscie, smierc szybsza niz w samolocie.
    Moze ognioodporna skrzynia na akumulatory z wylotem gazow gdzies z tylu? Jak
    dla mnie taki ten model autobusu do natychmiastowego wycofania. Czy inne sa
    lepsze? Pewnie nie.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 35. Data: 2022-05-04 10:26:13
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/05/2022 17:24, Shrek wrote:

    > A są już dopuszczone seryjnie?

    No jak jezdza i woza ludzi to obstawiam, ze tak. Inaczej by jezdzily puste.

  • 36. Data: 2022-05-04 10:35:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/05/2022 18:11, J.F wrote:

    > Takie przepisy.
    >
    > Ale chyba tez inna technologia - te na wodor/cng z jakiegos wlokna
    > zrobione, to moze nie pekaja tak widowiskowo.
    >
    > crash test Mirai
    > https://youtu.be/ZC_2kYO82Vc?t=69
    >
    > Tylko ... czy zbiorniki nie byly puste, zgodnie z przepisami? :-)
    >
    > i taka ciekawostka
    > https://www.youtube.com/watch?v=0gcLgggnJK4
    > https://www.youtube.com/watch?v=KQ8BWrRdDHU
    > https://www.youtube.com/watch?v=V1lsVntHNDo

    Ciekawe, ale co by sie stalo gdyby mial na sobie naczepe zaladowana 20t?
    Na pewno by sie nie przesunal na tylnej osi.

  • 37. Data: 2022-05-04 11:59:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Spadaj dzieciaku.

    @Janusz, może najpierw zapoznaj się z Netykietą i kulturą na grupach
    dyskusyjnych, a później zacznij pisać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 38. Data: 2022-05-04 11:59:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-05-02 o 20:54, Janusz pisze:
    > Palą się autobusy elektryczne, polecam szczególnie drugi filmik z
    > Francji, bo ładne efekty
    > https://www.sadistic.pl/ekologia-srekologia-vt558198
    .htm
    > a w Niemczech w ostatnim  czasie podobno spaliły się trzy zajezdnie i na
    > razie wycofali elektryki z eksploatacji.

    Spalinowe Solarisy też pięknie płonęły, dopóki ich nie poprawili... W
    Warszawie średnio jeden na pół roku.
    T.

  • 39. Data: 2022-05-04 12:07:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-05-2022 o 11:59, T. pisze:
    .htm

    > Spalinowe Solarisy też pięknie płonęły, dopóki ich nie poprawili... W
    > Warszawie średnio jeden na pół roku.
    > T.

    Ale tego już hejter nie dopisze.
    Podobnie jak tego, że z przyczynami pożarów w tych zajezdniach,
    niekoniecznie były pożary autobusów elektrycznych......

    Ważne żeby hejtować i swoje fobie w ten sposób leczyć, fakty się nie liczą.

  • 40. Data: 2022-05-04 12:18:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 May 2022 12:07:01 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale tego już hejter nie dopisze.

    Tzn czego - ze plonely, czy ze dało sie poprawic?

    > Podobnie jak tego, że z przyczynami pożarów w tych zajezdniach,
    > niekoniecznie były pożary autobusów elektrycznych......

    A wczesniej tez byly pozary w zajezdniach?
    Srednio co pół roku ? :-)

    > Ważne żeby hejtować i swoje fobie w ten sposób leczyć, fakty się nie liczą.

    Ale ktore fakty - ze płoneły, czy ze juz nie płoną?
    Kiedy był ostatni pożar ?

    P.S. A co z tymi e-busami z Ursusa?
    Mial byc hit, a wyszło ... nawet gorzej niz zwykle?

    J.