  • 21. Data: 2022-05-03 18:24:11
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2022 o 17:30, K pisze:

    > Ale nikt tego nie dopusci do uzytku dopoki to nie bedzie bezpieczne.

    A są już dopuszczone seryjnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-05-03 18:24:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2022 o 14:16, _Master_ pisze:

    > Tak ze 20 lat temu jak pierwsze lpg zakładałem.
    > Co tu się wypisywało ;-)

    Jakoś nie pamiętam:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2022-05-03 19:11:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 May 2022 18:23:18 +0200, Shrek wrote:

    > No właśnie jakoś mnie to nie przekonuje - ucieczka z ciśnienia 700 barów
    > może wyglądać nader fektownie. Ale nie twierdzę, że nie - może i da się
    > to zrobić. Za to w przemyśle jak jest więcej niż kilka(naście) barów to
    > wszyscy pierdolaca dostają i obchodzą się z tym jak z jajkiem:P

    Takie przepisy.

    Ale chyba tez inna technologia - te na wodor/cng z jakiegos wlokna
    zrobione, to moze nie pekaja tak widowiskowo.

    crash test Mirai
    https://youtu.be/ZC_2kYO82Vc?t=69

    Tylko ... czy zbiorniki nie byly puste, zgodnie z przepisami? :-)

    i taka ciekawostka
    https://www.youtube.com/watch?v=0gcLgggnJK4
    https://www.youtube.com/watch?v=KQ8BWrRdDHU
    https://www.youtube.com/watch?v=V1lsVntHNDo

    Gumowe te zbiorniki, czy pancerne?

    I jeszcze pusty, wiec nie o cisnienie w srodku chodzi.
    https://www.youtube.com/watch?v=epbISBkRrcw

    A moze kwestia mocowania - widze, ze sie chowa pod spod.

    I jeszcze cos takiego
    https://www.youtube.com/watch?v=jVeagFmmwA0

    wersja na USA ? :-)

    J.

  • 24. Data: 2022-05-03 19:12:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > To nie zapominaj w poście umieszczać swojego stosunku do opisywanej
    > rzeczy bo inaczej zamieniasz się w agencję prasową, a tu jest usenet.
    Też mam dla ciebie dobrą radę, nikt cię nie zmusza do czytania a tym
    bardziej odpowiadania.

    > co do meritum, to zamieszczanie doniesień o pożarach elektryków zamiast
    > rzeczowej statystyki (o którą trudno, w przeciwieństwie do taniej
    > sensacji) jest głupie i mylące.
    Sam jesteś głupi, specjalnie zwróciłem uwagę na drugi film, palący się
    autobus z baterią na dachu nie daje pasażerom prawie żadnych szans, to
    właśnie te fajerwerki które tam widać.

    Mógłbym się się zrewanżować doniesieniem
    > że szwagrowi spaliniak się spalił
    G.. mnie obchodzi twój szwagier.

    --
    Janusz

  • 25. Data: 2022-05-03 19:14:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-05-03 o 10:16, _Master_ pisze:

    > Ziew...
    >
    > Kiedyś ludzie jeździli na BOMBACH LPG
    Pleciesz głupoty, butla z gazem ma się nijak do płoncęgo akumulatora w
    samochodzie.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2022-05-03 19:29:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2022 19:12:16 +0200, Janusz napisał(a):

    > Też mam dla ciebie dobrą radę, nikt cię nie zmusza do czytania a tym
    > bardziej odpowiadania.

    A ciebie ktoś zmusza do pisania dyrdymałów tutaj? Oszczędź normalnym
    ludziom swojej twórczości. Zanim zdecyduję jak dalece głupi jest twój
    post muszę go przecież przeczytać, nie? Dostałeś z dobrej woli dobrą
    radę. I zamiast pomyśleć nad swoim stylem, robisz sceny jak
    przedszkolak.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2022-05-03 19:34:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2022 o 19:11, J.F pisze:

    > Takie przepisy.

    Przepisy przepisami autentyczny respekt to respekt:P

    > i taka ciekawostka
    > https://www.youtube.com/watch?v=0gcLgggnJK4
    > https://www.youtube.com/watch?v=KQ8BWrRdDHU
    > https://www.youtube.com/watch?v=V1lsVntHNDo
    >
    > Gumowe te zbiorniki, czy pancerne?

    Gumowe to nie bo się nie odkształcają przy teście - raczej okrągły
    kształt sprzyja "wślizgiwaniu się" międz elementy nosiciela. Ale i tak
    wrażenie robi.

    > I jeszcze pusty, wiec nie o cisnienie w srodku chodzi.
    > https://www.youtube.com/watch?v=epbISBkRrcw
    >
    > A moze kwestia mocowania - widze, ze sie chowa pod spod.

    Tu to ewidentnie nie zbiornik przyjął energię - ale te wcześniejsze
    robią wrażenie.

    > I jeszcze cos takiego
    > https://www.youtube.com/watch?v=jVeagFmmwA0

    Powiedzieli jakim pociskiem ale nie powiedzieli jakie ciśnienie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2022-05-03 20:20:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2022 19:14:00 +0200, Janusz napisał(a):

    > Pleciesz głupoty, butla z gazem ma się nijak do płoncęgo akumulatora w
    > samochodzie.

    Widzę że zawiązuje się dyskusja poziomem adekwatna do poziomu postu
    początkowego :) Master już się wypowiedział, zaraz wpadnie ii i
    pozamiata :) A ostatnie wyzwiska będą należeć do ąckiego albo Shreka.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 29. Data: 2022-05-03 20:54:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 May 2022 19:34:43 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Gumowe to nie bo się nie odkształcają przy teście - raczej okrągły
    > kształt sprzyja "wślizgiwaniu się" międz elementy nosiciela. Ale i tak

    przy ~220bar (3300psi), to taki wielki zbiornik z tysiac ton rozpiera
    od srodka. Zderzak nie da rady zgniesc :-)

    Jest tam jeszcze ciekawostka - burst pressure 10k psi.
    Zbiornik sie na chwile zmniejszyl o polowe, czy to tylko fala
    dzwiekowa od klepniecia zostala zarejestrowana?

    Jak toyota, to mysle ze pelne.

    J.

  • 30. Data: 2022-05-03 21:35:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > post muszę go przecież przeczytać, nie? Dostałeś z dobrej woli dobrą
    > radę. I zamiast pomyśleć nad swoim stylem, robisz sceny jak
    Spadaj dzieciaku.

    --
    Janusz