  • Data: 2021-12-01 11:20:05
    Temat: Re: Pamięć RAM
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2021 o 23:27, ptoki pisze:

    > W praktyce nie warto.
    > Chyba ze masz naprawde pasciate pamieci w dobrej plycie i wymiana na lepsze z
    drugiego konca skali jest relatywnie tania.
    > Te roznice w rzeczywistych zastosowaniach sa na poziomie 2-3-5-8-12% max.
    > I to pomiedzy dnem a sufitem w kontekscie osiagow.
    >
    > Nie widzialem przypadku kiedy pamiec miala decydujace znaczenie.
    >
    > Jak masz zamiar grac to moze od biedy warto. Ale jak tylko kilkac w przegladarke i
    excela to IMHO lepiej dodac kolejne 4/8/16GB ram.

    Właśnie o gry chodzi. Choć wszystkie moje obecne gry chodzą na tej
    integrze, to jednak nie zawadziłoby zwiększyć wydajności, zwłaszcza
    wobec alternatywy - dołożyć kość 2666MHz/czy jak to tam się nazywa, czy
    tą wywalić a  kupić nową o wyższym taktowaniu. Wiele tego nie będzie, bo
    możliwości procka co do obsługi RAMu w trybie normalnym, to 3000MHz.