  • Data: 2021-12-01 18:46:54
    Temat: Re: Pamięć RAM
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 29 Nov 2021 21:06:47 +0100
    doszła do mnie wiadomość <so3btj$1j8a$1@gioia.aioe.org>
    od "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> :

    ><a...@p...com> 7...@4...com

    >Niekoniecznie wszystkich producentów:
    >
    > https://www.crucial.com/articles/about-memory/differ
    ence-between-speed-and-latency

    >Widzisz tu 2666MHz?

    Tu nie, ale pamięci Crucial w ramole.net mają wpisane MHz lub nic przy
    tym parametrze, MT/s nie widziałem w ramolach(oni mają oczadziałych
    "opiekunów wyrobów", przez co powstaje mętlik).

    >-=-
    >
    >Kolejny problem to wartości CL...

    No, jak się Trybun dowie, że takie pamięci mają dziesiątki parametrów,
    które user też może ustawiać, to dopiero będzie mętlik...

    https://www.systemverilog.io/ddr4-timing-parameters-
    cheatsheet

    --
    Szwambuł Trantiputl, Aieon Wrszc & Etaoin Shrdlu
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur