  • Data: 2009-11-05 21:07:03
    Temat: Re: Ping do WP
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    obeer wrote:

    > przy ruchu jaki generują portale typu WP nie jest problemem zapchać
    > dowolny
    > z uplinków - wystarczy wrzucić ciekawy filmik na główną stronę i z
    > głowy ;-)
    >
    > I tak się dzieje w przypadku WP.

    no ale to nie zmienia sytuacji tego, który powinien takie rzeczy
    monitorować ewentualnie zrobić jakiś shaping.
    Oczywiście wiem, łatwo się gada, gorzej z wykonaniem. Jednak WP jest na
    tyle poważne że jednak poziom reakcji powinien być nieco wyższy niż u
    maluczkich. A może tam marketing rządzi...

    > I to nie w PLIXie się zapycha, tylko na linku który WP ma do PLIXa.

    no to przecież napisałem, ze to jest problem z uplinkiem WP->PLIX, a nie
    PLIX->WP.
    Komuś mądremu może traceroute pokazywać całkiem ładne parametry przez
    plixa jeżeli ruch będzie wracał inną trasą.

    Ale dobrze, wzrostu ruchu to woda na Wasz młyn ;-)

    Marcin