  • Data: 2009-03-24 22:48:00
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqblom$65i$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    >
    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
    > abonament w plusie, (...)

    Nic. No nic. Nic.
    Dlaczego?
    No bo to nie Plus - a wiadomo , że Plus to Plus, że to sieć nie dla
    wszystkich
    Tu trzeba mieć kasę żeby mieć Plusa. A nie każdego na to stać.
    To nie abonament - wiadomo abonament to dla macho. MACHO. Stać na to
    byle gołodupca? No nie. Taki abonametowiec to jest gość. Dostaje od
    partnera-opa
    minuty, kilobajty .... no coś tam jeszcze.
    A komóra ? - full wypas. No i nie taki ochłap za złotówkę. Za ... za jakieś
    tam grosze.

    A taki freszowiec? No chodzi to to po swiecie z lichą komórczyną po tatusiu,
    z pięcioma złociszami na koncie, ściubi te liche minutki i esemeski za marne
    grosiki bo nie stac go na gest. Drapie te zdrapki jak w piaskownicy. No
    dzieciak.
    Bo każdy prepaidowiec to dzieciak. A przynajmiej niedorostek.

    No, to już chyba dowartościowałem biednych ludzi o niskiej samoocenie.
    Teraz tylko Wy wymyślcie jakąś nalepkę na czoło, że gość jest lepszy
    bo funduje niezłą kasę udziałowcom i pracownikom plusa/oranga/ery & co.
    Po co? Bo za cholerę nie mozna go odróżnić na ulicy od tych egoistycznych
    freszowców
    co to nie chcą być sponsorami bonusów pracowniczych. No i powoduje to dalszą
    frustrację
    naszego MACHO.

    tl - prepaidowiec z wyboru