  • Data: 2022-01-13 15:23:12
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa-12-stycznia-2022 o 15:14, r...@k...pl pisze:

    > Ja i znajomi mamy kablówkę i obie te TV.
    > I nikt nie ogląda. Dlaczego?

    To Wasza sprawa. Ważne że Możeci oglądać tvn.

    Były czasy gdy anie Republiki ani Trwam nie można było oglądać.

    To że mieszkasz w mieście nie powinno zmieniać Twojej percepcji

    PS. Właśnie wchodzi dvbt2. Podobno Republika będzie w naziemnej.

    A Czy tvn24 będzie?. Do tej pory była to stacja PŁATNA. Płaciło się za
    przesył ale jednak się płaciło.
    Czy tvn24 będzie dostępny ZA DARO. Bo miejsca ma muxach BĘDĄ.