eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w Polsce › Re: Pod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w Polsce
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Pod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w
    Polsce
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 10 Aug 2022 19:35:10 +0200

    On Wed, 10 Aug 2022 18:50:08 +0200, cef wrote:
> [...]
    nożyczkami odcinasz ile ci potrzeba

    > A czym się to różni od tego z Wrocławia?
    > Też nadruk na folię.
    >
    > Ta SauleTech we Wrocławiu fabryka to taka trochę prototypownia,
    > ale z tego fimiku podlinkowanego wcześniej i z innych materiałów wynika,
    > że Saule Technologies idzie bardziej w masówkę i podpisują kontrakty
    > z takimi jak Scanska czy liderzy deweloperki, którzy całe płachty kupują
    > i mają prąd ze ściany czy z witryny i raczej idą w hurt a nie w rozwiązania
    > dla detalistów.

    Skanska chyba jeden budynek wyposazyla i to eksperymentalnie.

    A moze juz dwa?
    Bo cos niby sie zaczelo w 2018
    https://www.wnp.pl/budownictwo/fotowoltaika-i-perows
    kity-pochlonely-skanske,448347.html

    i cos zrobilo w 2021
    https://www.muratorplus.pl/technika/fasady/perowskit
    y-pierwsza-instalacja-z-perowskitami-uruchomiona-aa-
    hcyN-diVZ-yBmb.html

    Warszawa, Lublin ...

    https://www.teraz-srodowisko.pl/aktualnosci/saule-te
    chnologies-olga-malinkiewicz-ogniwa-perowskitowe-111
    30.html

    Miejmy nadzieje, ze za pare lat nie padną masowo.

    No ale wielkosc budynkow sugeruje juz w miare seryjna produkcje.

    J.