  • Data: 2020-11-27 17:24:31
    Temat: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2020 o 15:49, Atlantis pisze:
    [...]
    > Swoją drogą trochę dziwne, że na tej odnodze nie ma żadnej wolnej linii,
    > skoro w ostatnich latach ludzie masowo rezygnowali z telefonów
    > stacjonarnych...

    Niewykluczone, ze linia jest, ale łatwiej jest napisać "brak możliwości
    technicznych". Przerabiałem taką sytuację. Instalatorzy pisali
    nieprawdę, ale już po trzeciej wizycie u dyrektorki oddziału sprawa
    została załatwiona. Ta firma to jedna wielka katastrofa, infrastruktura
    w stanie agonalnym, zarządzanie w stylu "polnische Wirtschaft",
    serwisanci udają, że pracują, i tylko to bałagan kwitnie.

    P.P.