    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Date: Wed, 09 Dec 2020 18:31:30 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2020 o 18:04 Atlantis <m...@w...pl> pisze:

    > To i tak nieźle. Z doświadczenia wiem, że współczesne gry potrafią
    > nieraz zażądać sobie ściągnięcia kilkudziesięciu GB "aktualizacji" zaraz
    > po włożeniu nośnika.

    Xbox to sprytne urządzenie - np. sprawdziłem dzisiaj i od 2 do 6 rano
    pobrał prawie 4GB.
    Syn od 17-tej gra i w tym czasie (1,5h) poszło 280MB.
    Czasami są piki i w miesiącu idzie 60-80GB, czasami sporo mniej. Średnio
    miesięcznie u mnie wychodzi tyle co podałem. Jak ktoś ma full gier i gra
    naście godzin na dobę to pewnie i 500GB może pójść na samego Xbox'a.

    > Współczesne tytuły rozrosły się do tego stopnia, że na pojedynczym
    > nośniku BD już się nie mieszczą, a żadne studio nie chce się bawić w
    > lata dziewięćdziesiąte i żonglowanie krążkami podczas gry czy chociażby
    > instalacji.
    > Z drugiej strony trochę szkoda - stare gry na N64 czy PSX mogę odpalić w
    > każdej chwili. Współczesne staną się niegrywalne nawet w trybie
    > fabuły/pojedynczego gracza, gdy tylko zabraknie serwerów...

    Prawda, wszyskie gry syna są kupione online, jedynie na jakieś fify ma
    płytki.

    TG