  • Data: 2021-04-30 14:45:18
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na Pogodnej miałem prawie 60Mb/s D i prawie 5Mb/s U z Play.
    > Na Krętej (niespełna 400m w prostej linii) miałem nieco
    > ponad zero parę godzin wcześniej...

    Noi? Każdy ma przecież inaczej. W wlkp, gdzie często zdarza mi się
    dobierać Internet do monitoringu (sklepy, budki itp) najlepiej wypada
    T-Mobile w sensie transferów i jakości. Operuję tutaj na podstawie
    routerów, które zachowują się zupełnie inaczej niż telefon. W telefonie
    nie stoisz przecież w jednym miejscu więc należy wybierać takiego
    operatora, który swoim zasięgiem i przepustowością oferuje najlepiej do
    swoich potrzeb. Play akurat niespecjalnie wypada, szczególnie w roamingu
    krajowym (również sprawa priorytetów/dostępności) a nawet na własnych
    BTS kuleje prędkość spodziewana/deklarowana. Plus natomiast, w
    zależności od obłożenia danego terenu i rozmieszczenie BTS na ilość
    mieszkańców/userów. Orange stabilnie, chociaż prędkość nie powala ale z
    powodu, że jako pierwsi kiedyś zajęli lokację (Centertel) w sensie BTS
    to działają głównie/dobrze w starych miejscach.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>