  • Data: 2021-04-30 18:11:07
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr W." 608bdb08$0$519$6...@n...neostrada.pl

    > Dziś mam dokładnie 100 dni od ostatniego bezkosztowego przedłużenia.

    Od 01 marca br.

    > 19-01-21 wysłałem bezpłatnego SMS'a "START" na 8002. Zadziałało OK.
    > Syn w święta 04-04-21 wykonał w/w operację i już pobrano opłatę 6 zł.
    > SMS na 8002 nadal bezpłatny

    Ciekawe, co wówczas, gdy na koncie jest mniej niż 6 zł.

    > Ale "Konto ważne rok 6 zł Opłata inna".
    > To i tak niedużo bo kuzyn mało telefonuje i aby utrzymać nr ładuje co 3 mc 50 zł

    Za mniejszy szmal w a2mobile miałby NL gadania przez
    3 miesiące + rok ważności od ostatniego doładowania.

    > i ma w tej chwili trochę ponad >100 zł, a w T-mobile przedłużenie
    > konta (krótkim kodem łub SMS) W T-mobile kosztuje 20 zł.

    > Oczywiście można przenieść ale z odzyskaniem
    > kasy obecnej na koncie są problemy.

    Można komuś trochę przesłać -- nie przesyłałem, więc nie wiem, jak jest.

    > Do niedawna przepadała teraz nie przepada ale czy ktoś to przetestował?

    Chyba takie nieprzepadnięcie jest płatne.

    > Mając 2, 34 zł można sobie darować ale >100 zł to trochę szkoda.
    > UOKiK wymógł na operatorach zmianę regulaminu w tym temacie,
    > ale trzeba złożyć wniosek w ciągu 30 dni od wygaśnięcia ważności
    > konta lub zmiany operatora + opłata manipulacyjna 20 zł.

    Otóż to -- 20 zł...

    > Prościej jest przedłużyć na rok ponosząc opłatę i tak gospodarzyć
    > aby wyjść na 0 i wtedy dokonać zmiany operatora. Gdyby nie
    > zawieszone wycieczki i inne podróże, to wykorzystałbym
    > środki na karcie SIM zainstalowanej w routerze.

    Smartfon z HotSpotem nie wystarcza?

    > Potem pozostaje zainstalowanie karty SIM operatora,
    > który da w tym temacie korzystne warunki.

    Play da (200 zł + 20 GB) na 2 miesiące + 100 GB 1 miesiąc.

    > Router nie musi mieć stałego nr. tak jak komórka do łączności
    > fonicznej/SMS, której nr. znaj nasza rodzina i znajomi.

    Dzwonić można z dowolnego -- stały jest potrzebny do odbioru.

    -=-

    Dzięki za info o opłacie.

    Było tak miło w tej Pomarańczy...

    --