eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRe: Podział rynku DSLR w Japonii 2008 › Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Date: Thu, 1 Jan 2009 22:52:35 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <gjjdv3$i7p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gjfesv$kkq$1@news.interia.pl> <gjfj29$1mr$1@news.dialog.net.pl>
    <gjfuet$td5$1@news3.onet> <gjfvp4$ads$1@news.dialog.net.pl>
    <gjg602$a1f$1@inews.gazeta.pl> <gjida9$mnq$2@news.dialog.net.pl>
    <gjif2e$enb$1@inews.gazeta.pl> <gjikpi$ram$1@news.dialog.net.pl>
    <gjip3a$4mu$1@inews.gazeta.pl> <gjirsq$b8$1@news.dialog.net.pl>
    <gjisu0$h2o$2@news3.onet> <gjivv7$34n$1@news.dialog.net.pl>
    <gjj111$dv5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-150.skynet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1230846755 18681 194.153.119.150 (1 Jan 2009 21:52:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jan 2009 21:52:35 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:782897
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-01-01 19:11:32 +0100, Marcin 'Cooler' Kuliński
    <m...@p...gazeta.blah> said:

    >> Nie mieszkam. Natomiast przez pewien czas byłem związany ze sprzedażą
    >> do Japoni pewnych produktów i półproduktów (ze stali). Generalnie jest
    >> to bardzo trudny rynek dla sprzedawców, prawdopodobnie najtrudniejszy
    >> na świecie. Bardzo trudno jest tam sprzedać cokolwiek co nie jest
    >> nawyższej możliwej jakości, a tym bardziej coś co nie służy niczemu
    >> praktycznemu, no chyba że jest to sztuka najwyższych lotów...

    > I pewnie dlatego właśnie w Japonii wymyślono Tamagochi i gadżety do
    > bezprzewodowego "namierzania" potencjalnych partnerów, a Xbox 360
    > sprzedaje się tam lepiej, niż Playstation 3, i to pomimo dużo wyższej
    > awaryjności...

    Oraz np. jest to największy po Stanach rynek Apple (które jak wieść
    gminna niesie tworzy tylko marketingowe gadżety ;-)
    Kiedyś znajomy japonista, który miał okazję pomieszkać tam jakiś czas,
    popełnił ciekawy artykuł opisujący zjawisko "brando" - zaawansowanych
    technologicznie gadżetów, posiadających otoczkę marketingowej
    wyjątkowości, które japończycy wręcz uwielbiają. G1 z racji swojej
    odmienności, ładnie się powinien wpisywać w to zamiłowanie.


    --
    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: