  • 11. Data: 2009-01-05 15:37:11
    Temat: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > Jak najbardziej porównywalny: 14x mniejszy.

    W tym znaczeniu miało to być "dużo mniejszy", a ile dokładnie to nie
    wiem ;)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 12. Data: 2009-01-05 16:13:02
    Od: John Smith <u...@e...net>

    dominik napisał(a):

    > Może już nie tak :)

    Czyli co? Panasonic z Olkiem po wszystkich wysiłkach związanych z
    promowaniem najpierw systemu 4/3, teraz u4/3 wezmą resztkę budżetu na
    R&D i stworzą swoją matrycę FF oraz następny kompletny system zupełnie
    niekompatybilny ze swoimi cyfrowymi szkłami? I (cytując Ciebie):
    "zaczną zjadać rynek kompaktów sonemu, canonowi, samsungowi i nikonowi"? :-)

    --
    Mirek

  • 13. Data: 2009-01-05 18:50:17
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    John Smith pisze:
> [...]
    > niekompatybilny ze swoimi cyfrowymi szkłami? I (cytując Ciebie):
    > "zaczną zjadać rynek kompaktów sonemu, canonowi, samsungowi i nikonowi"? :-)

    Oni się na to nie odważą, ale będę mieli pewnie problem, jak z swoich
    pełnych klatek wielcy gracze zrobią podobne EVIL-ki dla odmiany
    kompatibine przez rurkę z swoimi szkłami.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 14. Data: 2009-01-05 19:24:06
    Od: John Smith <u...@e...net>

    dominik napisał(a):

    > Oni się na to nie odważą, ale będę mieli pewnie problem,

    Może kiedyś...

    > jak z swoich
    > pełnych klatek wielcy gracze zrobią podobne EVIL-ki dla odmiany
    > kompatibine przez rurkę z swoimi szkłami.

    Jakoś mam wrażenie, że na razie rynek ich do tego nie zmusi, więc to
    jeszcze potrwa.

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2009-01-05 19:42:46
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    John Smith pisze:
    > Może kiedyś...

    To byłoby naprawdę ciężkie nie mając jakiejś przeszłości w tym zakresie
    czy innego pretekstu do wciśnięcia tego klientom.

    > Jakoś mam wrażenie, że na razie rynek ich do tego nie zmusi, więc to
    > jeszcze potrwa.

    No Olek już grozi, co z resztą się przekonamy jeszcze :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 16. Data: 2009-01-05 19:57:19
    Od: John Smith <u...@e...net>

    dominik napisał(a):

    > No Olek już grozi, co z resztą się przekonamy jeszcze :)

    Olek grozi EVIL-em FF ???
    Rzucisz jakimś linkiem?

    --
    Mirek

  • 17. Data: 2009-01-05 20:16:25
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    John Smith pisze:
    > Olek grozi EVIL-em FF ???
    > Rzucisz jakimś linkiem?

    EVIL-em, tylko lub aż :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_