  • Data: 2021-09-08 02:37:54
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel" sh6mso$13j4$...@g...aioe.org

    > "J.F."

    > Właśnie dlatego warto kupić smartfon z dobrym odbiornikiem...

    Porównałem kiedyś:
    Redmi Note 9 Pro vs Poco X3 Pro
    a innym razem, w innym miejscu:
    Redmi Note 9 Pro vs Poco F3
    i dostałem:

    Redmi Note 9 Pro jest zdecydowanie lepszy od Poco X3 Pro, ale
    zdecydowanie gorszy od Poco F3, choć Poco F3 i Poco X3 Pro
    to porównywalne (niemal te same CPU) telefony, które na oko
    różnią się tylko wyświetlaczami -- F3 ma organiczne LEDki...

    Aby było jasne -- porównałem tylko trzy egzemplarze!
    Do przyzwoitej oceny to zdecydowanie za mało.

    -=-

    W gęstym, wysokim lesie, podczas złego stanu jonosfery,
    pogody itd. -- te drobne ;) różnice mogą zaważyć o życiu...

    -=-

    Kiedyś myślałem, że pogodą jest nazywane także to, co ma
    miejsce w atmosferze, w tym i w jonosferze -- teraz już
    wiem, że pogoda kończy się na troposferze... ;)

    -=-

    Kiedyś myślałem, że mając w rękach sprawny smartfon -- nie
    można zgubić się w górach, chyba że pod lawiną lub we mgle...
    Rzecz jasna 'sprawny smartfon' to taki, który ma tak zwany zasięg...

    -=-

    Kiedyś dowiedziałem się, że człowiek uczy się
    przez całe życie -- pomijając lata szkolne... ;)

    --