  • Data: 2021-09-10 20:07:45
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Sep 2021 17:38:26 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F"
    > Dzięki za info.
    >
    > Czego zatem używają nowe telefony i jak są namierzane?

    No jak to czego - 5G, LTE, EDGE, ...

    A namierzane ... nie wiem, ale skoro jest prawny wymog, to namierzaja.

    > Kobieta jakoś szła, więc z wcześniejszych logowań do innych BTSów
    > można czegoś dowiedzieć się... Na te informacje można nałożyć
    > istniejące szlaki...

    Tylko ze GOPR pewnie nie ma takich mozliwosci, a czy policja ma ...
    tez watpie tak na szybko, operator 112 moze cos ma ...

    > Można szlaki jakoś oznakować jak drogi -- kobieta mogłaby wówczas
    > podać, że minęła piąty (czy dwudziesty) kilometr konkretnego
    > szlaku i numery kilometrów rosły...

    Ale nie ma kilometrowki, a jakby byla ... turysta sie zgubil.
    Wie ze szedl z Morskiego Oka czarnym szlakiem, ale teraz szlaku nie
    widzi.
    Albo mgla/chmura napadla, i widac na 10m ...

    > Jakoś jednak można było podać poprawną pozycję, skoro następnego
    > dnia znaleziono zwłoki...

    Bardziej doswiadczony turysta.

    > Gdybym sam poszedł w prawdziwe góry,

    ale co to sa prawdziwe gory?
    Bieszczady, Tatry, Alpy, Kaukaz, Skaliste, Andy, Himalaje ?

    > chyba bym zabrał ze sobą
    > krótką broń palną do obrony przed dzikimi zwierzętami

    Sie ponoc kiepsko nadaje.

    > i coś na
    > rozgrzewkę -- jakąś kurtkę podgrzewaną elektrycznie... Gdybym

    Bateria sie skonczy.

    > miał psa, dałbym mu do ciągnięcia jakiś wózek...
    > Niektóre psy wręcz uwielbiają takie zabawy, jak ciągnięcie wózka...

    Ale wozki nie lubia gorskich bezdrozy :-)

    J.