  • Data: 2021-09-09 11:23:11
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Sep 2021 02:22:39 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "J.F." 1cd89kgyvmeiw.4z0ulb8k72y0$....@4...net
    >
    > W Google Maps koordynaty są w adresie, na górze.

    Nie ma.

    > Klikasz palcem w swe położenie -- dostajesz koordynaty,

    Jak jestem w miescie - nie dostaje. Dostaje adres, wspolrzedne
    pokazuja sie tylko na moment.
    W terenie moze lepiej.

    Moge tez przylozyc palec i przytrzymac.
    Ale ta sama sytuacja - pokazuja sie koordynaty na krotko a
    potem "w poblizu: Wroclaw" :-)

    Ok, ale wtedy wskakuja "na gore"

    > które możesz skopiować jednym (lub dwoma) kliknięciem
    > czy wysłać: SMSem, m@ilem, czymkolwiek...

    Nie mozesz - jak klikniesz "na gorze" to sie tekst zmienia
    np na "Wroclaw Poludnie" :-)

    Ale wlasnie odkrylem - jak przytrzymac palec na mapie, tworzy sie
    pinezka, ktora mozna rozwinac ... i w niej wspolrzedne czesto sa.
    Jak sie na nie kliknie, to sie kopiuja do schowka.

    Pozostaje ostatnia przeszkoda - kopiuje sie np
    51,234567, 17,181920

    i tego formatu GM nie rozumie :-)

    > Więcej wysiłku, mniej picia wódy -- stawką
    > w tej grze jest własne życie doczesne...
    > [czyli mniej niż chwila wobec wieczności? -- chyba nie warto...]

    no widzisz - ty czy ja mamy tez inne programy (ale czy mamy baterie
    naladowana?), ale wytlumacz to turystce z Niemiec :-)

    J.