  • Data: 2021-09-10 20:29:44
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Sep 2021 17:57:02 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F"
    > Ze smartfonu.

    > Skutecznie... ;)
    >
    > Opisałem, jak to zrobiłem -- koordynaty pokazują się w adresie GM,
    > gdy na mapie przytrzymam palec...

    Ha, wczoraj pisalem, ze pokazuja sie na krotko, i skopiowac nie mozna.
    A dzis sprawdzam ... mozna ... było, bo znow znika, jak palcem linii
    adresu dotkne.
    I znow mozna ... i znow nie mozna - jakby co drugie uruchomienie sie
    dalo.

    > Pozycję społeczną? ;)

    Tez wazna, bo pospiesza z pomoca, albo i nie :-)

    > Moje GM podają koordynaty. Być może tylko moje GM. ;) Jestem
    > zapewne betatesterem GM, ale wątpię w to, że tylko moje GM
    > pokazują koordynaty miejsca wskazanego palcem...

    A u mnie raz dziala, a raz nie.
    To nie jest co drugi raz ... nie wiem juz od czego zalezy.

    Tzn pokazuje, ale juz nie zawsze da sie do schowka skopiowac.

    J.