    From: Komuch <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Polityka peeringu - Netia i GTS w PLIX
    Date: Tue, 01 Mar 2011 15:39:13 +0100

    W dniu 11-03-01 15:07, Sied@r pisze:

    > To standard w tej instytucji.
    >
    > Darek

    U mnie to było tak:

    -----

    Mail z dnia 2009-12-10:

    Ja:
    Witam, Chciałbym zapytać o to, jaka jest szansa wymiany ruchu z Waszą
    siecią, poprzez węzeł PLIX ? Czy jest możliwość, abyście rozgłosili do
    nas swoje prefiksy i akceptowali nasze ? Pozdrawiam

    Oni:
    Hej,

    Odpowiecie klientowi?
    pzdr

    Beata

    Biuro Obsługi Klienta

    Tel. (+48) 22 488 03 00
    Fax. (+48) 22 488 03 01

    Po czym kolejny mail:
    Oni:

    Szanowni Państwo,

    W przypadku jeśli jesteście Państwo naszym Klientem to po odpowiedź na
    Państwa pytanie proszę o kontakt z opiekunem handlowym. Natomiast w
    przypadku gdy nie jesteście Państwo naszym Klientem, to niestety
    odpowiedź brzmi - nie ma takiej mozliwości wymiany ruchu.

    Z poważaniem
    Bartosz Lizurej
    Specjalista ds. Nadzoru Sieci
    Network Operation Centre
    Tel. +48 (22) 488 03 00; 0800 900 900
    Fax +48 (22) 488 03 01

    -----

    Netia ... chyba też odpowiedziała, ale nie mogę się doszukać tego maila.
    Jak znajdę, to dam znać.