  • Data: 2021-08-29 19:23:18
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2021 o 19:15, T. pisze:

    > 1. Na stronie https://nowa.invest-in-jaworzno.pl/izera/ - jest tam
    > mapka, że działka pod fabrykę ma 118 ha. Więc nie "16k" ani nawet nie
    > 1200, jak jest gdzieś niżej w wątku.

    Faktycznie 16k to mój błąd. Poprawiłemn na 1200

    "Podczas prac nad ustawą wiceminister klimatu i środowiska Edward Siarka
    informował, że zamiana miałaby dotyczyć 238 ha gruntów w Jaworznie oraz
    996 ha w Stalowej Woli. Chodzi w sumie o 80 działek wskazanych w
    załączniku do ustawy. "

    https://www.rp.pl/Ochrona-srodowiska/308289981-Fabry
    ka-zamiast-drzew-Prezydent-podpisal-Lex-Izera.html

    Reszta twoich punktów tylko dowodzi dalej, że cała to ustawa to wał.
    Zresztą widać to gołym okiem 1200ha to za dużo na elektrownię atomową a
    nie montownie meleksów.

    --
    Shrek