eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPompa Ciepła Peltiera 15kW - Kto robił termopary z różnych drutów i generowały napięcie, gdy zlacza umieszczone w temp lodu a drugie w wodzie 100 C › Re: Pompa Ciepła Peltiera 15kW - Kto robił termopary z różnych drutów i generowały napięcie, gdy zlacza umieszczone w temp lodu a drugie w wodzie 100 C
  • Data: 2021-12-06 19:19:23
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 15kW - Kto robił termopary z różnych drutów i generowały napięcie, gdy zlacza umieszczone w temp lodu a drugie w wodzie 100 C
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 6 December 2021 at 16:37:00 UTC+1, J.F wrote:

    > Do Polski jakos nie docieraly w ostatnich latach, wiec podejrzewam ze
    > przestali robic.
    > Widac elektryfikacja kraju Rad sie udala.
    >
    > Ale
    > https://www.bioliteenergy.com/products/campstove-2-p
    lus
    > https://www.vest.pl/product-pol-14579-Lampa-LUFO-z-c
    ieplnym-generatorem-pradu-RADIO-FM.html
    > https://www.conrad.pl/o/generatory-termoelektryczne-
    0502027

    > no i jeszcze takie cos
    > https://www.youtube.com/watch?v=9CCGUMkcbjg
    >
    > ale w sklepach nie robia, widac nie dziala :-)
    >
    > J.
    góglarskie wynalazki to tandeta
    latarka pusta jak kapusta

    Te konradowe znaczy chinskie wynalazki mają ceny z kosmosu

    Ładowarka termoelektryczna N/A Powerspot Thermix Pro Red $ White KIT-THER-PRO-RB
    za 2500zł i czas oczekiwania 6 tygodni z Chin

    Znajomy sprowadzał palety zepsutego złomu od Konrada, ale brzydziłem się kupowac ten
    tandetny chiński syf co się psuł już na palecie.

    No i jest piecyk ładowarka

    ale żadna nowośc, bo 10 lat temu oferowano moduły peltiera dużej mocy,
    przykręcane do żeliwnego pieca na węgiel i one miały moc 100W-500W

    Poszukam, może znajdę, bo znajomy z Sudet je zamówił
    Bo to było inteligentne rozwiązanie
    Palisz w stodole i masz prąd do oświetlenia za frico.

    A latarki Anny nie chcę, bo nie swieci , a żarzą się diody led, czyli tandeta

    Przed laty kupowałem latarki indukcyjne, które się same ładowały w samochodzie, bo
    magnes w tubie się przesuwal, ale to też była tania , kiepska chinska tandeta,
    zanim pojawiły się litowe aku