  • Data: 2020-11-09 13:24:49
    Temat: Re: Portoptyp/krotka seria w Chinach
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-09 o 10:33, Irek.N. pisze:

    > Mister, nasz grupowicz zresztą :)
    > mister.net.pl

    Dokładnie to samo chciałem napisać.
    Jak chcieliśmy zrobić rozpoznanie z Chińczykami i zapytałem o to na
    grupie to między innymi on się odezwał i jak dla nas wygrał z Chińczykami.
    No i nadal zamawiamy na drugim końcu Polski :)

    Z tym, że tu jest pytanie o prototyp.
    Zmontowanie prototypu samemu, ręcznie to niewielkie koszty.
    Ale jeśli ktoś miałby Ci zmontować prototyp stosując swoją normalną
    technologię - czyli szablon do pasty, przerobienie Twojej dokumentacji
    na swoją + oprogramowanie do maszyny itp. to nie można wymagać, aby tego
    wszystkiego nie policzył.
    Jeszcze nigdy nie zamawialiśmy robienia dla nas prototypów - nie wiem
    jak to się kształtuje.

    Jeśli jakiś Chińczyk jest wyspecjalizowany w prototypach to może być
    konkurencyjny.
    P.G.