  • Data: 2020-07-31 12:10:17
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sumie wystarczyl, ale to to najzwyklejsza marketingowa sciema ;)

    najmniejszego sensu... zwlaszcza, ze nie ma gwarancji, ze trzeba bedzie poczekac w
    kolejce do ladowarki... 3 ladowania na tysiac km, hm.. to juz moze sie oplacac jazda
    ~70km/h i dwa ladowania ;) Jak dla mnie elektryki to dalej pojazdy na miasto, czyli
    jako drugi samochod...

    > Zabawni jesteście z tym opieraniem przyszłości motoryzacji o dzisiejszy
    > model samochodu prywatnego. Labiedzicie nad zasięgiem kiedy w
    > przyszłości międzymiastowe odległości będziecie jeździć szybką koleją a
    > końcówki z i do dworca załatwicie wynajętą autonomiczną furą w 10
    > wariantach na każde wymaganie i każdą odległość. Nikt oprócz bogatych
    > maniaków nie będzie się bawił w posiadanie bo do ręcznie kierowanego
    > samochodu będzie też trzeba mieć prywatny tor. Na ulicę nie wyjedziesz

    Normalnie jakbym słuchał wieszcza co to wyliczył że końskie gówna
    za ileś lat zablokują duże miasta. Nie zablokowały.
    Więc nie wiadomo jak to będzie z twoimi wieszczeniami.