  • Data: 2020-08-01 16:53:37
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-08-2020 o 14:52, cef pisze:

    > Widzimy co innego i to jest piękne.

    To raczej jest tak, że jednak Ty nie widzisz.

    > Mam otwarte i nie widzę takiej zmiany.

    No właśnie.
    Ale zobaczysz za kilka lat jej skutki.

    > Znam niemiecki przemysł i widzę, że robią dokładnie
    > tylko takie minimum, żeby nie dostać propagandowej
    >  łatki w świecie technicznym,
    > że nie ogarniają tematu.

    Już dawno dostali, dlatego są daleko za murzynami.
    A teraz robią cokolwiek, żeby załapać się na uciekający pociąg - jak na
    razie bez powodzenia.

    > Ale liczyć potrafią i wiedzą, że to droga do nikąd.

    Dla nich tak, woleliby nic nie robić i dalej smrodzić na potęgę.
    W razie potrzeby oszukać na emisjach.

    Ale to już się nie da, poza naszym zaściankiem, w cywilizowanych krajach
    ilość kupowanych smrodowozów spada drastycznie.
    I ten trend rośnie, a nie spada.