eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.Re: Postęp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Postęp w bateriach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22f411$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f281d10$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1> <20200803174026.59569c36@mateusz>
    <rg9q8a$qmc$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <q...@4...net>
    <rgbcm8$nq4$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5f295e61$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <1h6b5443yeg74.1btp3k7iub06u$.dlg@40tude.net>
    <5f29715d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2974f5$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2977da$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f297c9f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f297fab$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29a4f0$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29a95a$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29b3f4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29b58c$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 5 Aug 2020 09:48:47 +0200
    Message-ID: <13hc8q6l3win4.11vzkpku9gxlo$.dlg@40tude.net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1596613725 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 82.143.187.50:58353
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2574
    X-Received-Body-CRC: 1711000908
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682343
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 4 Aug 2020 21:22:54 +0200, Shrek napisał(a):
    > W dniu 04.08.2020 o 21:16, J.F. pisze:
    >>>> Nie traci, bo jesli on mial wspolczynnik 1.25, czyli produkuje ciepla
    >>>> o 25% wiecej niz wlozono pradu, to sie cykl nie zamknie.
    >>
    >>> A to prądem tego itera grzeją?
    >>
    >> A co - myslisz, ze weglem ? :-)
    >
    > Generalnie myślałem, że chodzi o reakcję łańcuchową - raz podgrzewasz i
    > jechane. A problem w tym, żeby nie zrobić kabum;)

    Do tej pory jakos trzeba bylo wiecej wsadzic w podgrzewanie i
    utrzymanie niz wyszlo - i pradem to robili.
    Ale moze te magnesy nadprzewodzace cos zmienia ..

    >>> Na razie mamy wiecj niż jak mowili, że się skonczy;)
    >> I myslisz, ze dlugo tak bedzie ?
    >
    > Myślę że parę dekad.

    Dla mnie starczy. Oby.

    > Starczy aż przestanie być potrzebna.

    A prad z tokamakow bedzie nie wczesniej niz za pare dekad. Oby :-)

    >Przecież w razie czego mamy już atom.

    I wracamy do tego, ze dobre baterie potrzebne, albo dobre pociagi i
    rowery :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: