eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach. › Re: Postp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    Date: Mon, 3 Aug 2020 08:32:05 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rg8b16$11n$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22ff55$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rg157b$sip$1@dont-email.me>
    <rg16ih$eh9$1$horizn@news.chmurka.net> <1dgan8nz0annd$.dlg@myjk.org>
    <5f247e62$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2512d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <2gtyynputwts$.dlg@myjk.org>
    <5f2533f3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5f256590$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg3vli$cfm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f258a8b$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg44ai$faq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f259e22$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg5eig$bmi$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f265ea5$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg5r64$iju$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f26994b$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg6ci1$tmd$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f26cac9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg6lc5$1va$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f26fa6a$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg6vvc$6sc$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f2718d4$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 3 Aug 2020 06:32:06 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="1079"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <5f2718d4$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 200802-4, 02.08.2020), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682192
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02-08-2020 o 21:49, cef pisze:
    > W dniu 2020-08-02 o 20:17, Cavallino pisze:
    >> W dniu 02-08-2020 o 19:39, cef pisze:
    >
    >>>>> Właśnie ten czas jest tu przedmiotem sporu.
    >>>>
    >>>> Czas od czego konkretnie?
    >>>
    >>> Do tego dnia, kiedy statystyczny uzytkownik samochodu
    >>
    >> Na jakim terytorium?
    >> cała UE, polska wieś/małe miasto, czy Bangladesz?
    >
    > Na takim na jakim ocenia się sprzedaż obecnie.

    Co znaczy "ocenia się"?
    Rozumiem, że celowo nie dajesz konkretów, żeby nie dało się
    zweryfikować, czyli żebyś mógł sobie kryterium ustalić post factum?
    Czyli takie które będzie pasowało do Twojej tezy, jak już wyjdzie że tak
    naprawdę to nie miałeś racji?

    >> Ale nie masz o tym pojęcia, więc na jakiej podstawie te sądy?
    >
    > Na podstawie tego co obserwuję, czytam w prasie, oceniam
    > trendy, analizuję informacje.

    No to już ustaliliśmy - że nie masz pojęcia o temacie, właśnie dlatego
    że ewentualną wiedzę o nich bierzesz ze źródeł przypadkowych, czyli
    takich, które tez nie mają o nim pojęcia i o nim nie piszą.
    Czyli z dupy tak naprawdę.

    > Możesz przecież przyjąć, że mój osąd nie jest wart uwagi i go zignorować.

    No to właśnie to tłumaczę.

    >
    >
    >>> Ale tego jeszcze nie oferują
    >>
    >> Bo są do tyłu, tyle że to żaden argument.
    >> Za rok będą mieli.
    >
    > Co nie zmienia faktu, że tylko  w celach uzupełnienia oferty.

    LOL !!!
    W taki sposób to można sobie wszystko wytłumaczyć jak się chce.

    >> Na pewno nie do robienia telefonów, bo nie prowadzą takiego biznesu.
    >> Ale mają też urządzenia sieciowe.
    >
    > To nie pisz, że nie istnieją tylko, że się przebranżowili.

    Nie przebranżowili się, tylko zawsze robili wiele rzeczy.
    Ale biznes od telefonów położyli na łopatki.
    Z dokłądnie tych samych powodów, dla których teraz problemy mają firmy
    inwestujące tylko w spaliniaki.
    Chociaż jest ich coraz mniej, praktycznie wszystkie mówią, że następne
    ich modele będą elektryczne



    >
    >
    >> Nokia była potęgą w dużo mniej zamierzchłych czasach niż 20 lat.
    >> Z elektrykami pójdzie szybciej.
    >
    > Nokia to nie jest dobry przykład,

    No tak, bo zaprzecza temu co piszesz, więc musi być zły. ;-)
    Ale jest bardzo dobry - ten sam przypadek co do joty.

    >> Może - to szmat czasu, a postęp przyspiesza.
    >> Ale w międzyczasie zdominują rynek.
    >
    > Ja uważam, że nie.

    Uważać sobie możesz co chcesz, zwłaszcza w kontekście Twojej totalnej
    niewiedzy w temacie.

    > Zostanie najwyżej ok 20% w tym lwia częśc hybrydy.

    Nie porównujemy ile zostanie elektryków na tle jakiś silników
    plazmowych, tylko czy zdominują konkretny rynek np. w Europie.
    Czyli czy sprzedaż będzie większa iż sprzedaż spaliniaków.


    >
    >
    >>>>> Akurat te auta będą zapełniać tę pierwszą niszę czyli bliski transport
    >>>>> w dużych miastach.
    >>>>
    >>>> Nie będą, bo nie są bezemisyjne i nie wjadą.
    >>>
    >>> Z braku innych pojazdów będą takie przepisy, że wjadą.
    >>
    >> Ale inne pojazdy są, przepisy stosowne też.
    >> Już dzisiaj.
    >
    > Jak widać jest to margines

    Nie mówimy o tym co jest dzisiaj, tylko co będzie w niedalekiej przyszłości.

    >> Widzisz gdzieś tam niemiecką markę?
    >> O nich mówiliśmy.
    >
    > Mówiliśmy o producentach spaliniaków ogólnie jako decydujących
    > o rynku motoryzacyjnym. Z liderów rynku nie ma tam np Toyoty.

    Ratuje się jeszcze hybrydami, ale już wie że nie tędy droga.

    >> To analiza faktów - a propagandą (negatywną) posługujesz się Ty.
    >
    > Propaganda pozytywna i negatywna.
    > Dlaczego niby Twoja retoryka ma być lepsza?

    Bo ja wiem o czym piszę, a Ty nie.

    >> Nie - głównie dlatego że gadasz z Niemcami, którzy bardzo nie chcą
    >> tego przełomu.
    >
    > Ale zauważ, że nie gadam z tymi z automotivu tylko z branz bardziej
    > powiązanych
    > z elektrycznością, więc im akurat przełom byłby na rękę.
    > Chyba, że patriotycznie troszczą się o ojczyznę, a ta na spaliniakach stoi.


    Dokładnie tak jest.
    Elektromobilność oznacza duże kłopoty automotive w Niemczech - bo
    zostali mocno z tyłu, chyba jak żaden inny kraj z gigantów.
    Nie mają praktycznie nic do zaproponowania, więc modlą się żeby ta
    zmiana nie nadeszła.

    >
    >>> No tak, ładowanie już niepotrzebne?
    >>
    >> Jest potrzebne, ale nie ma za tym problemu.
    >> Mógłby być, gdyby boom na elektryki był błyskawiczny, a nie nadążano
    >> by z budową stacji.
    >> Ale akurat na to się nie zanosi.
    >
    > I tak zostanie.

    Zgadza się - proces nie będzie błyskawiczny (w rok czy dwa), ale stały.

    >>> Sam tak napisałeś ze dwa psoty wcześniej.
    >>
    >> Nie.
    >
    > W poście z 14.45 napisałeś:
    > "Robią więc zwykłe samochody z dołożonym napędem elektrycznym - ale mało
    > kto chce takie kupować"
    > To nie o hybrydach było?

    Nie.
    Było o niemieckich hybrydach w zwykłych autach.
    Oprócz nich są phev - z dużo większą przyszłością, choćby dlatego że
    naprawdę mogą jeździć na prądzie, a nie tylko w folderze.

    >
    >>> To jest argument poniżej pewnego poziomu.
    >>
    >> Wystarczy że jest prawdziwy.
    >> Coś jak małe dziecko które czegoś "nie lubi", ale nigdy tego nie jadło
    >> i nawet nie wie co to jest.
    >> Ale wie że jest niedobre i to mu wystarczy.
    >> Tyle że od dorosłych wymaga się więcej.
    >>
    >>>
    >>> Ja akurat niczego nie bronię
    >>
    >> LOL !!!!
    >
    > Po prostu przyjmij do wiadomości, że ja uważam,

    Przyjmuję.
    Uważasz coś o czym nie masz pojęcia.
    Tak jak w/w dziecko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: